ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105714
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
منتظری: حادثه هفتم تیر در ادامه مسیر انقلاب اسلامی موثر بوده است

منتظری: حادثه هفتم تیر در ادامه مسیر انقلاب اسلامی موثر بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر پنجشنبه در بیست و نهمین سالگرد شهادت حجت الاسلام محمد حسین افتخاری نماینده دوره سوم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که در مسجد بالا محله شهر فومن برگزار شد با اشاره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری عصر پنجشنبه در بیست و نهمین سالگرد شهادت حجت الاسلام محمد حسین افتخاری نماینده دوره سوم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی که در مسجد بالا محله شهر فومن برگزار شد با اشاره به شخصیت شهید افتخاری، اظهار کرد: ایشان برای خدمت به مردم در زلزله رودبار و منجیل جان خود را از دست داد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (َع) رئیس مکتب شیعه، افزود: بقای مذهب شیعه مبتنی بر معارفی است که آن امام همام با شرایط سخت زمان خود موفق شد گسترش دهد.

دادستان کل کشور همچنین به حادثه تلخ و تروریستی هفتم تیر ماه سال ۶۰ توسط منافقین اشاره کرد و گفت: منافقین سرسپرده و جنایتکار از ۳۱ خرداد سال ۶۰ جنایات بسیاری را علیه ملت ایران انجام دادند که یکی از وحشتناک‌ترین آن‌ها حادثه تلخ هفتم تیر ماه بود حادثه‌ای که به رغم هزینه بر بودن برای انقلاب بسیار تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه در این حادثه تلخ شهید آیت الله بهشتی که در آن زمان به فرمان امام خمینی به عنوان عالی‌ترین مقام قضائی و معمار قوه قضائیه انتخاب شده بود به همراه ۷۲ تن از یارانش به شهادت رسیدند، بیان کرد: این حادثه پرهزینه، اما در روند رو به رشد انقلاب و نظام تأثیر گذار بوده است.

حجت الاسلام منتظری در ادامه با اشاره به اینکه اگر این حادثه تلخ را با واقعه عظیم کربلا مقایسه کنیم گزافه نگفته‌ایم، تصریح کرد: شهادت امام حسین (ع) و ۷۲ تن از بهترین یارانش برای اسلام بسیاری پرهزینه بود، اما برای بقا و ادامه راه دین اسلام تأثیر فراوانی داشت حادثه هفتم تیر نیز مصداق همان واقعه بوده و برای ادامه مسیر انقلاب و نظام تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از وقایع تلخ آن سال ترور رهبری معظم انقلاب بود، افزود: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال این واقعه پایان تلخی نداشته و انقلاب اسلامی و ملت ایران در طول ۳۰ سال گذشته از وجود نازنین رهبری معظم بهره‌مند و با تدابیر و راهنمایی این حکیم فرزانه پیشرفت کرده و امروز یکی از قدرت‌ها منطقه و جهان محسوب می‌شود.

دادستان کل کشور با تأکید بر اینکه حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و پیروی از ولایت فقیه سبب تداوم انقلاب اسلامی شده است، گفت: ایستادگی شما در برابر توطئه دشمنان علیه نظام سبب هراس آن‌ها شده است.

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر ۱۵۰ شهید گمنام و چندین شهید مدافع حرم در تهران، اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته بار‌های شاهد چنین مراسماتی در سطح کشور بوده ایم و این نشان دهنده این بوده که راه شهادت و شهادت طلبی حتی بعد از جنگ تحمیلی نیز در انقلاب اسلامی باز است.

دادستان کل کشور در ادامه خون شهدا را سبب اقتدار و عزت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: حفظ فرهنگ شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی از سوی همگان حائر اهمیت بوده و ارج نهادن به مقام شهدا سبب حفظ انقلاب و نظام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن