ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105722
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

نشست بحرین بزرگترین خیانت به آرمان فلسطین بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنرانی «سید بدر الدین عبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن به مناسبت «روز فریاد بر سر مستکبران» آغاز شد. مراسم فریاد بر سر مستکبران (الصرخه فی وجه المستکبرین) هر سال به منظور پاسداشت تلاش‌های ضد استعماری شهید «سید حسین بدرالدین الحوثی»، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنرانی «سید بدر الدین عبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن به مناسبت «روز فریاد بر سر مستکبران» آغاز شد.

مراسم فریاد بر سر مستکبران (الصرخه فی وجه المستکبرین) هر سال به منظور پاسداشت تلاش‌های ضد استعماری شهید «سید حسین بدرالدین الحوثی»، رهبر سابق انصارالله برگزاری می‌شود.

این شهید در سال ۲۰۰۲ طی سخنرانی خود در مدرسه علمیه امام هادی (ع) دست به افشاگری علیه سیاست‌های استعماری آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع عربی از جمله سعودی زد.

رهبر انصارالله یمن در ابتدای سخنرانی خود گفت که تحولاتی که از زمان برگزاری راهپیمایی‌ روز فریاد و گرامی داشت این روز در منطقه رخ داد، نشان داد که رویکرد و تفکر موضع برحق و صحیحی بوده است.

او که امت مسلمان این گونه تربیت شده است که هرگونه دخالت در امور سیاسی خود را پذیرفته‌اند گویا که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تنها طرف مشکلات و مسائل آن‌ها هستند.

بدر الدین الحوثی بر ضرورت اتخاذ مواضع قاطعانه و برنامه منظم در برابر حملات استکبار آمریکا علیه امت اسلامی تأکید کرد و گفت که دشمن به دنبال سیطره  و تأثیر بر مسلمانان است.

او از تلاش برخی از کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت که رژیم‌های سعودی و اماراتی و بحرینی نه‌تنها به خیانت علیه امت اسلامی اکتفا نمی‌کنند بلکه تلاش دارند سیطره و قیمومیت دشمنان اسلام بر همه را تحمیل کنند.

سید بدرالدین الحوثی در مورد چرایی دشمنی این رژیم‌ها با مردم یمن گفت که مشکل رژیم‌های سعودی و اماراتی با یمن این است که مردم این کشور موضع ثابتی در خصوص استقلال و پایبندی به مسائل امت اسلامی و در رأس این مسائل مسئله فلسطین اتخاذ کرده‌اند.

نشست ضد فلسطینی بحرین

رهبر انصارالله یمن به برگزاری کارگروه اقتصادی منامه طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت که «نشست منامه بحرین از بزرگترین گام‌های خیانت بود».

او ادامه داد: «خائنان در بحرین گرد هم آمدند و [جارد] کوشنر صهیونیست برای آن‌ها خطوط “معامله ننگ” را ترسیم می‌کرد».

سید بدر الدین گفت که دنباله‌روی از آمریکا و رژیم صهیونیستی در بین برخی از رژیم‌های عربی به حدی رسیده است که آن‌ها مقدسات و خاک امت اسلام را به آن‌ها «هدیه» می‌دهند.

او ائتلاف با آمریکا و رژیم صهیونیستی را «خیانت به امت مسلمان» خواند  و گفت که رژیم‌های سعودی و امارات به دنبال این هستند که این ائتلاف را به عنوان رویکرد صحیحی ارائه کنند.

رهبر انصارالله یمن گفت که روزی که تشکیلات تکفیری در سوریه تحت عنوان «جهاد» ایجاد شد، به وضوح ارتباط این جهاد با آمریکا و رژیم صهیونیستی عیان بود و ادعاهای رژیم‌های مرتجع برملا شد.

او ادامه داد: «حوادث منطقه و یمن نشان داد که سردادن شعار عربیت از سوی رژیم سعودی و اتهام ما به فرقه‌گرایی ادعا و کذبی بیش نیست».

سید عبدالملک افزود، رسانه‌های رژیم‌های خائن عربی آشکارا علیه حزب‌الله و مقاومت فلسطین سخن می‌گویند در حالی آن‌ها با پیروزی بر دشمن اسرائیلی امت اسلام را سربلند کردند.

او تأکید کرد که سرنوشت رژیم‌های خائن  به امت اسلام تباهی و پشیمانی خواهد بود و مردم یمن هر گونه اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم می‌کنند و مخالف دنباله روی از آمریکا هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن