ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105737
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۲۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
دفع 4 حمله سنگین به مهم‌ترین پایگاه جبهه مقاومت انصارالله/ بن بست دوباره مزدوران سعودی در استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

دفع 4 حمله سنگین به مهم‌ترین پایگاه جبهه مقاومت انصارالله/ بن بست دوباره مزدوران سعودی در استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

سرویس جهان مشرق- نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی حملات گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در شمال استان صعده و مناطق مرزی مشترک با استان عسیر عربستان انجام دادند. براساس اطلاعات به دست آمده، مزدوران با پشتیبانی رژیم سعودی، ۴ حمله علیه مواضع رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در منطقه «ابوب الحدید» در […]

سرویس جهان مشرق- نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی حملات گسترده‌ای را علیه مواضع رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در شمال استان صعده و مناطق مرزی مشترک با استان عسیر عربستان انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، مزدوران با پشتیبانی رژیم سعودی، ۴ حمله علیه مواضع رزمندگان جبهه مقاومت انصارالله در منطقه «ابوب الحدید» در بخش «باقم» در شمال استان صعده انجام دادند اما با واکنش قاطع مواجه شدند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای جبهه مقاومت انصارالله پس از چند ساعت مقاومت و درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات مزدوران رژیم سعودی را به طور کامل دفع و دهها تن از آنان را کشته و زخمی کنند.

اعلام الحربی

در حال حاضر، بخش‌هایی از شمال استان صعده در اشغال نیروهای مزدور رژیم سعودی است و حملات نیز از مناطق تحت تصرف صورت گرفته اما نیروهای یمنی در منطقه ماندند و مزدوران را در این محور ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای مزدوران تحت فرمان رژیم سعودی در تلاش هستند بخش «باقم» را در شمال استان صعده به طور کامل اشغال کنند تا امنیت مناطق مرزی را در استان عسیر عربستان تأمین کنند.

مزدوران سعودی با حملات مداوم علیه نیروهای یمنی در بخش «باقم» درصدد هستند نفوذ خود را در استان صعده (مهم‌ترین پایگاه انصارالله) افزایش دهند اما به نتیجه‌ای نرسیده اند و به درهای بسته خورده اند.

خبرها حاکیست، نیروهای مزدور رژیم سعودی دو حمله را علیه مواضع تحت کنترل نیروهای یمنی در منطقه «الربوعه» در جنوب غرب استان عسیر عربستان انجام دادند و درگیری‌های سنگین در این محور به وقوع پیوست.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از ۱۲ ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند حملات مزدوران سعودی را در این محور دفع کنند؛ دهها تن از نیروهای مزدور در جریان این درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

منطقه راهبردی «الربوعه» دروازه جنوب غربی استان عسیر و نقطه اتصال به استان جیزان در جنوب عربستان به شمار می‌آید؛ رژیم سعودی به شدت تلاش می‌کند از نفوذ بیشتر نیروهای یمنی در این محور جلوگیری کند.

اعلام الحربی

خاندان آل سعود به خوبی می‌داند اگر نفوذ نیروهای یمنی در منطقه الربوعه در جنوب غرب استان عسیر افزایش یابد راه برای پیشروی بیشتر در استان جیزان فراهم می‌شود و مواضع تحت اشغال آنان در شمال استان صعده یمن در معرض سقوط قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای مزدور رژیم سعودی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تحت کنترل رزمندگان یمنی در منطقه «مجازه» در جنوب شرق استان عسیر عربستان انجام دادند اما با واکنش به موقع ناکام ماندند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات مزدوران سعودی را در این محور به طور کامل دفع و شماری از آنان را به هلاکت برسانند و تعدادی دیگر هم زخمی کنند.

بخش «مجازه» دروازه جنوب شرق استان عسیر به شمار می‌آید و نیروهای یمنی درصدد هستند نفوذ خود را در این منطقه بیشتر کنند تا راه برای پیشروی بیشتر به سمت استان نجران عربستان باز شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن