ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105772
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام: جنایات ائتلاف متجاوز سعودی یمنی‌ها را مقاوم‌تر خواهد کرد

عبدالسلام: جنایات ائتلاف متجاوز سعودی یمنی‌ها را مقاوم‌تر خواهد کرد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش "خدیر" در تعز را که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد محکوم کرد. وی […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی یمن حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به بخش "خدیر" در تعز را که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر شد محکوم کرد.

وی افزود که جنایت تعز در ادامه شیوه خونین و خصمانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه غیرنظامیان در یمن است.

رئیس هیئت ملی یمن گفت که این جنایت مقاومت و صبر و اراده ملت یمن را برای مقابله با متجاوزان و واکنش به آنها با استفاده از تمام امکانات مشروع و موجود بیشتر می کند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی عصر امروز جمعه منزل یک شهروند یمنی در منطقه ورزان در بخش خدیر واقع در تعز را بمباران کردند که بر اثر آن 8 تن از اعضای یک خانواده شهید و زخمی شدند.

شکار دو نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنییمن|سرنگونی پنجمین پهپاد جاسوسی عربستان

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ اقتصادی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به پایان رسید و در سایه بی‌تفاوتی جامعه جهانی و حمایت‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

 بر اساس آماری که مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE ) چند ماه قبل منتشر کرد، با گذشت چهارسال از آغاز تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده‌های رژیم آل سعود به شهادت رسیده‌اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده‌اند که از میان آنها می‌توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره کرد.

انتها یپیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن