ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105785
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۸ - ۵:۳۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
راهپیمایی یمنی‌ها علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

راهپیمایی یمنی‌ها علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ملت یمن شامگاه جمعه به مناسبت سالروز «فریاد بر سر مستکبران»، علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چند استان این کشور راهپیمایی کردند. ملت یمن در این راهپیمایی بر اهمیت تلاش برای به شکست کشاندن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ملت یمن شامگاه جمعه به مناسبت سالروز «فریاد بر سر مستکبران»، علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در چند استان این کشور راهپیمایی کردند.

ملت یمن در این راهپیمایی بر اهمیت تلاش برای به شکست کشاندن طرح‌های استکبار جهانی تأکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی‌ها در صنعاء، صعده، المحویت و تعز ضمن محکوم کردن طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» و کارگاه اقتصادی منامه، بر اهمیت تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی تأکید کردند.

ملت یمن همچنین بر ایستادگی ملت‌های جهان در مقابل نیروهای استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل و طرح‌های خصمانه آنها علیه امت عربی تأکید کردند.

مراسم سالروز «فریاد بر سر مستکبران» هر سال به منظور پاسداشت تلاش‌های ضداستعماری سید حسین بدرالدین الحوثی، رهبر پیشین انصارالله برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن