ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105797
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۴
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

8 عضو یک خانواده یمنی در بمباران ائتلاف سعودی کشته شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  هشت غیرنظامی از جمله چند زن و کودک از اعضای یک خانواده در حمله روز جمعه جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی به منزلی در استان «تعز» در جنوب غرب یمن جان باختند. هواپیماهای ائتلاف سعودی-اماراتی در دو نوبت منزل «عبدالقوی الکندی» از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  هشت غیرنظامی از جمله چند زن و کودک از اعضای یک خانواده در حمله روز جمعه جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی به منزلی در استان «تعز» در جنوب غرب یمن جان باختند.

هواپیماهای ائتلاف سعودی-اماراتی در دو نوبت منزل «عبدالقوی الکندی» از اهالی منطقه ورزان شهر خدیر در استان تعز را بمباران کردند که به کشته شدن هشت عضو این خانواده از جمله چند زن و کودک منجر شد.

شبکه المسیره یمن امروز شنبه از احتمال افزایش آمار قربانیان این حمله ائتلاف سعودی خبر داد.

اخیرا هم ائتلاف قتل عام دیگری را در محله الرباط در مرکز صنعا پایتخت یمن مرتکب شد که 77 کشته و زخمی برجای گذاشت که از جمله آنها اعضای کامل یک خانواده بودند.

در شهرستان «الحالی» استان «الحدیده » هم روز جمعه بر اثر سقوط  چند خمپاره متجاوزان و مزدوران سعودی به محله الشهداء این شهر سه زن و یک مرد و یک کودک زخمی شدند که این اتفاق ادامه روند نقض آشکار توافق سوئد توسط متجاوزان سعودی است.

در استان صعده (شمال یمن) هم هواپیماهای ائتلاف سعودی مزارع و زمین‌های شهروندان در منطقه یسنم شهر باقم را در شش نوبت بمباران کردند.

در استان لحج (جنوب یمن) هم جنگنده‌های سعودی منطقه جبل الحمام در «کرش» را هدف گرفتند.

یک مقام وزارت خارجه یمن در صنعا در گفت‌وگو با خبرگزاری یمنی سبأ ادامه حملات ائتلاف سعودی به غیرنظامیان و خانه‌های آنها را محکوم کرد  و آن را جنایتی آشکار و نقض همه منشورها و قوانین بین المللی، ارزش‌ها و هنجارهای بشریت توصیف کرد.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه ائتلاف سعودی وارد پنجمین سال تجاوز خود به یمن شده است، اما ملت یمن به مقاومت خود در برابر ماشین جنگی ائتلاف ادامه می‌دهد.

ریاض و ابوظبی از مارس 2015 ائتلافی با مداخله نظامی در یمن هزاران نفر از مردم این کشور را به کشتن داده و موجب آوارگی میلیون‌ها نفر و شیوع بیماری و گرسنگی در آنجا شدند به رغم اینکه مجامع بین المللی با انتقاد از این ائتلاف خواستار توقف تجاوز علیه یمن شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن