ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 105964
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

پرواز با بال عشق و ایمان (حدیث دشت عشق)

فردا پنجمین سالگرد شهادت خلبان شهید مدافع حرم کمال شیرخانی است. وی اولین روز سال 1355 متولد شد. در همان دوران کودکی، عشق و علاقه خود به کلام وحی را نشان داد. به گونه‌ای که عاشق آموختن قرآن، احکام و مداحی بود و در این زمینه اهتمام می‌ورزید. او جوان با غیرتی بار آمد طوری […]

فردا پنجمین سالگرد شهادت خلبان شهید مدافع حرم کمال شیرخانی است. وی اولین روز سال 1355 متولد شد. در همان دوران کودکی، عشق و علاقه خود به کلام وحی را نشان داد. به گونه‌ای که عاشق آموختن قرآن، احکام و مداحی بود و در این زمینه اهتمام می‌ورزید. او جوان با غیرتی بار آمد طوری که در همان نخستین روزهایی که تکفیری‌ها، حرم آل الله در منطقه را تهدید کردند، داوطلبانه لباس رزم پوشید و به نبرد با آنها رفت. وی ابتدا در سوریه حاضر بود و پس از مجروحیت از ناحیه پا، مدتی به ایران بازگشت. او پس از دو ماه و نیم عازم عراق شد و در صف دفاع از حرم امامین عسکریین قرار گرفت. دو هفته بعد از حضور در عراق، سرانجام در تاریخ 14 تیر سال 93 در سامرای عراق، در جریان حمله خمپاره‌ای داعشی‌ها، شهد ناب وصال به دوست را نوشید.
 وی متخصص پرواز پهپاد بود. از وی به عنوان خلبان و مربی پهپاد یاد می‌کردند. شهید کمال شیرخانی اولین کسی بود که استفاده از پهپاد را در جنگ با تکفیری‌ها در سوریه به کار برد. «چمروش» نام پهپادی است که شهید شیرخانی در تمامی مراحل طراحی، ساخت و پرواز این پرنده حضور داشت. این پهپاد برای نخستین بار توسط این شهید عزیز که اولین استاد خلبان پهپاد ایران است در آسمان به پرواز در آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن