ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106052
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :
شکار 21 مزدور عربستان به دست تک‌تیراندازان یمنی/ دفع حملات گسترده متجاوزان

شکار 21 مزدور عربستان به دست تک‌تیراندازان یمنی/ دفع حملات گسترده متجاوزان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره ارگان رسمی انصار الله، یک منبع نظامی گفت که یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی بیست و چهارساعت گذشته، 21 مزدور ارتش سعودی را در […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره ارگان رسمی انصار الله، یک منبع نظامی گفت که یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی بیست و چهارساعت گذشته، 21 مزدور ارتش سعودی را در جبهه های جیزان و نجران به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن دو روز قبل گفت که یگان تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی طی دو ماه گذشته، 2650 عملیات علیه نیروهای دشمن انجام داده است که بر اثر آن  2577 مزدور محلی، 19 نظامی سعودی و 9 مزدور سودانی به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

ماهیت مرحله جدید بازدارندگی ارتش یمن در برابر تجاوزات عربستان سعودی

وی تاکید کرد که در جریان این عملیات، 30 دستگاه خودروی نظامی دشمن و 15 قبضه سلاح سنگین و متوسط منهدم شده یا از کار افتاده است.

از سوی دیگر نیروهای یمنی امروز موفق شدند حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "الکساره" واقع در نجران را دفع و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

یک منبع نظامی گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض توافق سوئد از دو محور به مواضع ارتش و کمیته های مردمی در جنوب "حیس" واقع در استان الحدیده حمله کردند.

این منبع گفت که نیروهای یمنی موفق شدند پیشروی مزدوران را متوقف و شمار زیادی از آنها را کشته و زخمی کنند.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی اخیرا حملات خود به منازل و مزارع شهروندان در الحدیده و بخش های جنوبی این استان را تشدید کرده اند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن