ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106056
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
مقاومت در آخرین منطقه تحت کنترل در استان مارب؛ دفع حملات سنگین نیروهای ائتلاف به دروازه های شرقی پایتخت یمن + نقشه میدانی و عکس

مقاومت در آخرین منطقه تحت کنترل در استان مارب؛ دفع حملات سنگین نیروهای ائتلاف به دروازه های شرقی پایتخت یمن + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، از غرب استان مارب خبر می رسد، شمار زیادی از نیروهای ائتلاف غربی – عربی -صهیونیستی، حمله گسترده ای را علیه نیروهای یمنی در منطقه «الصرواح» انجام دادند اما با واکنش قاطع مواجه شدند. براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ائتلاف در قالب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، از غرب استان مارب خبر می رسد، شمار زیادی از نیروهای ائتلاف غربی – عربی -صهیونیستی، حمله گسترده ای را علیه نیروهای یمنی در منطقه «الصرواح» انجام دادند اما با واکنش قاطع مواجه شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ائتلاف در قالب ۷ گروه مواضع نیروهای یمنی را در مناطق «الزغن، وادی الربیعه و المصیاح» در غرب استان مارب به شدت هدف قرار دادند و تلاش کردند در این محورها پیشروی کنند.

رزمندگان یمنی با وجود حملات سنگین در مناطق درگیری ماندند و با کمک یگان توپخانه در برابر نیروهای ائتلاف مقاومت کردند و پس از چند ساعت درگیری نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند.

اعلام الحربی

دهها تن از نیروهای ائتلاف در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد؛ سایر نیروهای ائتلاف پس از متحمل شدن ضربات مهلک از مناطق متواری شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، همزمان چند گروه دیگر از رزمندگان یمنی ضد حملات غافلگیرانه ای را در محور «الصرواح» علیه مواضع نیروهای ائتلاف انجام دادند و در همان گام نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

به گفته منابع میدانی، رزمندگان پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند نیروهای ائتلاف را عقب برانند و تعدادی ارتفاع و بلندی را در نزدیکی منطقه «شعب البرط» پاکسازی کنند و به به کنترل در بیاورند.

بلندی راهبردی «الحمراء» از جمله مناطقی به شمار می آید که در جریان این عملیات از اشغال نیروهای ائتلاف خارج شد؛ شماری از نیروهای ائتلاف در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی در این عملیات مقادیری زیادی تجهیزات نظامی را به غنیمت گرفتند؛ منطقه راهبردی «الصرواح» یکی از آخرین بخش ها در استان مارب به شمار می آید که  در کنترل رزمندگان یمنی است.

منطقه راهبردی و مهم «الصرواح» دروازه شرقی برای ورود به استان صنعاء محسوب می شود؛ نیروهای ائتلاف درصدد هستند این منطقه را به اشغال دربیاورند تا خود را به شرق استان  صنعاء برسانند.

اعلام الحربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در حال حاضر ۷ درصد از استان مارب شامل مناطق غربی از جمله بخش «صرواح» در کنترل رزمندگان یمنی است و حدود ۹۳ درصد از مساحت استان شامل مناطق شمالی، مرکزی، شرقی و جوبی (مفرق جوف، ماس، حریب و…) در اشغال نیروهای ائتلاف است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن