ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106069
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
سلیمانی: به مترجم کی روش هنوز حکمی نداده ام/ دوست داریم از مهران مدیری استفاده کنیم

سلیمانی: به مترجم کی روش هنوز حکمی نداده ام/ دوست داریم از مهران مدیری استفاده کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود سلیمانی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون اسکواش گفت: دو پارتنر درجه یک پاکستانی به ایران می آیند تا مدت 20 روز در تهران باشند و با بچه های ما تمرین و مسابقه بدهند. اسکواش ایران از لحاظ فنی به حدی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود سلیمانی درباره برنامه های پیش روی فدراسیون اسکواش گفت: دو پارتنر درجه یک پاکستانی به ایران می آیند تا مدت 20 روز در تهران باشند و با بچه های ما تمرین و مسابقه بدهند. اسکواش ایران از لحاظ فنی به حدی رسیده که باید مربی خوب و درجه یک خارجی و بازیکن قدرتمند خارجی را داشته باشد و این دو پارتنر پاکستانی که جزو بازیکنان درجه یک این کشور محسوب می شودن، در طول این مدت با بازیکنان ایران مسابقه خواهند داد و تمرین می کنند تا بدین ترتیب بچه ها در شرایط رقابت قرار بگیرند.

وی درباره انتخاب های اخیر در بدنه فدراسیون اسکواش گفت: برخی ها می گویند که مگر قحط الرجال شده که سلیمانی از بیرون برای اسکواش آدم می آورد. اما من معتقدم در شرایط دشوار اخیر و مشکلاتی نظیر قیمت دلار و تحریم، تنها پارامتری که زمینه ساز موفقیت خواهد شد، نیروی انسانی باکیفیت و درجه یک است و مهم نیست که این نیرو از کجا آمده باشد. مهم این است که اسباب پیشرفت و موفقیت را موجب شود.

وی با اشاره به شرایط خاص اسکواش گفت: اسکواش در یک چهاردیواری همانند زندان انجام می شود و همین ذهنیت به بدنه نیز تعمیم یافته. از همین رو جامعه اسکواش از کار تیمی هراس دارند و برابر نفرات جدید جبهه گیری می کنند اما من معتقدم باید دیوارها را برچید و فضا را باز کرد تا همه مشارکت کنند اجازه داد تا دوستان از بیرون به اسکواش بیایند. با همین تفکر بدنه اسکواش از جمله خودم را با افراد بیرونی چیدمان شده اند از جمله خودم که از بسکتبال آمده ام یا نایب رئیس فدراسیون.

رئیس فدراسیون اسکواش با اشاره به تاثیر نفرات تازه وارد در بدنه اسکواش اظهار داشت: من معتقدم باید در اسکواش تولید محتوای جذاب کنیم تا توجه مخاطب جلب شده و اسکواش دیده شود. این محتوای جذاب حتی می تواند از مسیر حاشیه ها باشد به شرط آنکه به اسکواش ضربه نزند.  من در این مسیر حتی از پتانسیل ستاره ها نیز استفاده می کنم و به عنوان مثال علاقه به استفاده از مهران مدیری را دارم. چون مهران مدیری یک چهره جذاب و پرمخاطب است که فالوورهای بیشماری دارد و حضورش قطعا کمک خواهد کرد تا اسکواش بیشتر و بیشتر دیده شود.

رئیس فدراسیون اسکواش درباره اهدای پست سرپرستی تیم ملی اسکواش به آرین قاسمی نیز توضیح داد و گفت: آرین قاسمی تجربه خوبی در اسکواش و تنیس دارد و در زمان حضور در استرالیا این دو رشته را بیش و کم دنبال کرده. همچنین بعد از فارغ شدن از تیم ملی فوتبال با مسعود قره ضیاالدینی سرمربی تیم ملی به مدت 4 ماه است که کار می کند و کاملا به این رشته مسلط است. از سوی دیگر او مدرک مدیریت سازمان های ورزشی را از سوئیس گرفته و از این منظر هم می تواند یک سرپرست آکادمیک باشد.

وی با اشاره به حواشی که درباره اهدای حکم به قاسمی ایجاد شده نیز گفت: برخی ها به من خرده می گیرند که بواسطه علاقه به فوتبال از آرین استفاده کرده ام اما من کلا غیرفوتبالی هستم. از سوی دیگر دیسیپلین و نظمی که کی روش در طول 8 سال در تیم ملی ایجاد کرد، بی نظیر و مثالزدنی بود و من معتقدم آرین که 7 سال را کنار کی روش سپری کرده، قطعا این ویژگی ها را از کی روش فرا گرفته و می تواند آن را در بدنه تیم ملی به عنوان سرپرست پیاده کند. ضمن اینکه او در حوزه فنی هیچ دخالتی ندارد و تنها قرار است کارهای اجرایی را انجام دهد. از سوی دیگر هنوز هیچ حکمی به آرین نداده ام و منتظر تائید مراجع ذی صلاح نظیر وزارت ورزش در این باره هستیم اما اعتقاد دارم که آرین می تواند به ما کمک کند؛ ضمن اینکه حضور او سبب می شود که ما بیشتر دیده شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن