ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106071
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
آیا آمریکا می‌تواند محبوبیت حزب‌الله را هم تحریم کند؟ / کمک مردمی یمنی‌ها به مبارزان لبنان

آیا آمریکا می‌تواند محبوبیت حزب‌الله را هم تحریم کند؟ / کمک مردمی یمنی‌ها به مبارزان لبنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان کمک مالی انصارالله یمن برای کمک مالی به مبارزان حزب‌الله لبنان با استقبال مردمی روبرو شد. وب‌سایت بلومبرگ روز شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد که یک شبکه رادیویی در یمن اخیراً  […]

آیا آمریکا می‌تواند محبوبیت حزب‌الله را هم تحریم کند؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فراخوان کمک مالی انصارالله یمن برای کمک مالی به مبارزان حزب‌الله لبنان با استقبال مردمی روبرو شد.

وب‌سایت بلومبرگ روز شنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد که یک شبکه رادیویی در یمن اخیراً  با فراخوانی به مردم جنگ‌زده این کشور، در مناطق تحت کنترل نیروهای انصارالله، ۷۳ میلیون ریال (یمنی) معادل ۱۳۲ هزار دلار را برای حزب‌الله لبنان جمع‌آوری کرده است.

آن گونه که بلومبرگ نوشته کمک مالی مردم انقلابی یمن به مبارزان حزب‌الله لبنان از ۲۵ ماه مه تا ۵ ژوئیه (طی ۴۲ روز) جمع‌آوری شده است. این سومین کارزار جمع‌آوری کمک مالی «ایستگاه رادیویی FM Sam» برای مبارزان منطقه و نخستین کمک مالی برای حزب‌الله لبنان است.

کمک مردمی انقلابیون یمن به مبارزان حزب‌الله لبنان در شرایطی صورت می‌گیرد که هم‌اکنون خود تحت محاصره شدید اقتصادی، زمینی، هوایی و دریایی ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی و حامیان غربی آن‌ها قرار دارند.

عربستان و امارات به همراه چند کشور دیگر عربی از روز ششم فروردین سال ۹۴ به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور اقدام کرده‌اند تا عبدربه منصور هادی -رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن- را به قدرت بازگردانند. تجاوز نظامی ائتلاف سعودی به یمن تاکنون هزاران کشته و زخمی داشته است. همچنین بر اثر این حملات، میلیون‌ها یمنی آواره و زیرساخت‌های این کشور ویران شده است.

محبوبیت مبارزان انصارالله و حزب‌الله لبنان تنها منحصر به مردم یمن و منطقه نیست. رسانه‌های غرب و آمریکا معمولا تلاش دارند برای قبولاندن این ادعای واشنگتن که «فشار اقتصادی حداکثری» برای «مهار مقاومت» منطقه کارساز بوده، این گونه کمک‌های مردمی را به شکلی وارونه روایت می‌کنند؛ به این صورت که مبارزان منطقه تحت تأثیر تحریم‌ها «دست خود را به سمت مردم دراز کرده‌اند».

این گونه رسانه‌ها آگاهانه فراموش می‌کنند که ریشه و ساختار نیرو‌های مقاومت منطقه اساساً مردمی‌ست و کمک‌های مالی مردمی نیز از آغاز ظهور این نیروهای ضدتروریسم و ضد استکباری همیشه وجود داشته و چیز تازه‌ای نیست. به عنوان مثال سال گذشته خبرنگار بی‌بی‌سی ناخواسته در چند پیام توییتری به این حقیقت اشاره کرد، اما افشای این حقیقت با فحاشی‌های رکیک جریان‌های ضدانقلاب روبرو شد. (اینجا)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن