ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106097
  • ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
ضربات مهلک به مزدوران و نظامیان سعودی در مهمترین پایگاه انصارالله/ خط و نشان رزمندگان یمنی در جنوب شرق استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

ضربات مهلک به مزدوران و نظامیان سعودی در مهمترین پایگاه انصارالله/ خط و نشان رزمندگان یمنی در جنوب شرق استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، از بخش «باقم» در شمال استان صعده یمن و نزدیکی مرزهای استان عسیر عربستان خبر می رسد، درگیری میان رزمندگان یمنی و مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در محور «ابوب الحدید» ادامه دارد. براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی با شلیک چند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، از بخش «باقم» در شمال استان صعده یمن و نزدیکی مرزهای استان عسیر عربستان خبر می رسد، درگیری میان رزمندگان یمنی و مزدوران چند ملیتی رژیم سعودی در محور «ابوب الحدید» ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی با شلیک چند موشک حرارتی موفق شدند چند خودروی نظامی مزدوران رژیم سعودی را در محور «ابوب الحدید» در بخش «باقم» هدف قرار دهند و منهدم کنند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای یمنی در حومه گذرگاه مرزی «علب» و نزدیکی مرزهای مشترک با استان عسیر عربستان نیز یک خودروی حامل نظامیان رژیم سعودی را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

اعلام الحربی

شماری از نیروهای ارتش رژیم سعودی در جریان این عملیات به هلاکت رسیدند؛ اگر رزمندگان یمنی موفق به بازپس گیری بخش «باقم» در شمال استان صعده شوند راه برای پیشروی از این محور به سمت عمق استان عسیر عربستان باز می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، نیروهای مزدور چند ملیتی در روزهای اخیر با پشتیبانی نیروی هوایی رژیم سعودی، حملات گسترده ای را با هدف باز پس گیری نقاط غربی منطقه «مجازه» در جنوب شرق استان عسیر عربستان انجام دادند.

نیروهای یمنی مستقر در مناطق تحت سیطره در «مجازه» با وجود حملات سنگین هوایی عقب نشینی نکردند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند نیروهای مزدور سعودی را در این محور عقب برانند.

دهها تن از مزدوران رژیم سعودی در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند و خسارت های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد؛ همزمان یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز یک فروند موشک «زلزال ۱» به سمت مواضع نیروهای مزدور در غرب منطقه مجازه شلیک کرد.

در این حمله موشکی، خسارت های سنگینی به مزدوران سعودی وارد شد؛ یگان توپخانه نیروهای یمنی نیز پس از دریافت اطلاعات دقیق، تجمع و مواضع مزدوران را در منطقه «مجازه شرقی» در جنوب شرق استان عسیر عربستان هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در حملات توپخانه ای نیز ضربات مهلکی به نیروهای مزدور سعودی و تجهیزات آنان وارد آمد؛ نیروهای یمنی درصدد هستند با سیطره بر مناطق حومه «المجازه»، فشار را بر نیروهای سعودی در استان عسیر عربستان افزایش دهند.

اعلام الحربی

براساس اطلاعات به دست آمده، یگان موشکی نیروهای یمنی تجمع مزدوران سعودی را در محور «الربوعه» در جنوب غرب استان عسیر عربستان هدف قرار داد و ضربات سنگینی به آنان در این محور وارد کرد.

منطقه راهبردی «الربوعه» دروازه ورود به جنوب غرب استان عسیر به شمار می آید و نقطه اتصال به استان جیزان عربستان محسوب می شود و همین مسئله اهمیتش را برای نیروهای یمنی چند برابر کرده است.

به گفته منابع میدانی، رزمندگان یمنی تلاش می کنند نفوذ خود را از محور الربوعه در مناطق جنوب غرب و جنوب استان عسیر عربستان افزایش دهند تا راه برای پیشروی بیشتر در استان جیزان فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با بخش باقم واقع در شمال استان صعده است؛ بخش هایی از جنوب غرب و جنوب شرق استان عسیر در پنج سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن