ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10614
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام زیبای دختران «عجب شیر» برای مدافعان حرم

اقدام زیبای دختران «عجب شیر» برای مدافعان حرم

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، با سرد شدن هوا و انتشار اخبار سوز سرما در سوریه و عراق برخی به صورت خود جوش اقدام به بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند!بنابراین گزارش، بنیان گذار بافت شال و کلاه مدافعان جرم ننه عصمت هست که این […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شفاف، با سرد شدن هوا و انتشار اخبار سوز سرما در سوریه و عراق برخی به صورت خود جوش اقدام به بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده اند!
بنابراین گزارش، بنیان گذار بافت شال و کلاه مدافعان جرم ننه عصمت هست که این روزها پیر و ناتوان شده است اما انگیزه بافت شال و کلاه را به دیگران منتقل کرده است.
ابتدا مادران و خواهران و همسران شهدای مدافع حرم که از سرمای زمستان سوریه خبر داشتند اقدام به بافت شال و کلاه کرده و با جمع شدن در مساجد تلاش نمودند تا کاری برای رزمندگان مدافع حرم انجام دهند.
 اقدام زیبای دختران «عجب شیر» برای مدافعان حرم
اینبار اتفاق جالب دیگری رخ داده و دختران یک دبیرستان در شهرستان عجب شیر به صورت داوطلبانه و خودجوش کلاس درس آمادگی دفاعی خود را مخصوص بافت شال و کلاه برای مدافعان حرم کرده و هر هفته در ساعت کلاس آمادگی دفاعی خود فقط «کلاه» و «شال» می بافند تا به دست «مدافعان حرم» برسد.
این اقدام که برای اولین بار بعد از سال های دفاع مقدس در یک مدرسه تکرار شده است کاملا خودجوش و داوطلبانه بوده و خواسته دانش آموزان این مدرسه بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن