ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106180
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پهپادهای یمنی نیروگاه برق «تهامه» و فرودگاه ابهاءعربستان سعودی را هدف قرار دادند

پهپادهای یمنی نیروگاه برق «تهامه» و فرودگاه ابهاءعربستان سعودی را هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه خبر داد که یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه و فرودگاه بین‌المللی ابهاء عربستان سعودی را با پهپادهای K2 مورد هدف قرار داد. یحیی سریع گفت که در عملیات نخست، فرودگه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه خبر داد که یگان پهپادی یمن نیروگاه برق التهامه و فرودگاه بین‌المللی ابهاء عربستان سعودی را با پهپادهای K2 مورد هدف قرار داد.

یحیی سریع گفت که در عملیات نخست، فرودگه بین‌المللی ابهاء با حملات متعدد  پهپادهای K2 مواجه شد که در این حملات آشیانه جنگنده‌های سعودی و اهداف نظامی دیگر با دقت بسیار زیاد هدف قرار گرفت و در پی آن فعالیت‌های فرودگاه ابهاء متوقف گردید.

وی افزود: در عملیات دوم، نیروگاه برق تهامة با تعدادی از پهپادهای K2  مورد هدف قرار گرفت و حمله به این نیروگاه مستقیم و دقیق انجام شد.

این مقام نظامی یمن گفت که این حملات واکنش طبیعی و مشروع به حملات ائتلاف متجاوز سعودی است که طی 48 ساعت گذشته 32 حمله هوایی به مناطق مختلف یمن انجام داد که طی آن چندین نفر شهید و مجروح شدند.

سه روز پیش نیز هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) یمنی آشیانه‌های جنگنده‌های سعودی را در فرودگاه جیزان (جنوب غربی) هدف قرار دادند.(جزئیات بیشتر)

در همان شب نیز پهپادهای یمنی فرودگاه بین‌المللی ابهاء را نیز هدف قرار دادند و تمامی پروازهای ورودی و خروجی به این فرودگاه متوقف شد.(جزئیات بیشتر)

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن