ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106219
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

هواپیماهای بدون سرشین ما کارآیی خود را نشان داده است/ موشک جدید را «قدس» نامیدیم تا بر توجه به مسأله فلسطین تأکید کنیم

العالم – یمن سریع در ادامه سخنان خود اظهارداشت: هواپیماهای بدون سرنشین یمن مراکزی را در خاک عربستان و امارات هدف قرار دادند. وی تاکید کرد: هواپیمای "صماد 1" می تواند مراکزی را در عمق 500 کیلومتری هدف قرار دهد. هواپیمای صماد 3 نیز می تواند به مراکزِ هدف در عمق 500 کیلومتری دسترسی داشته […]

العالم – یمن

سریع در ادامه سخنان خود اظهارداشت: هواپیماهای بدون سرنشین یمن مراکزی را در خاک عربستان و امارات هدف قرار دادند.

وی تاکید کرد: هواپیمای "صماد 1" می تواند مراکزی را در عمق 500 کیلومتری هدف قرار دهد. هواپیمای صماد 3 نیز می تواند به مراکزِ هدف در عمق 500 کیلومتری دسترسی داشته باشد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن انواع موشک های بالستیک و بالدار و هواپیماهای بدون سرنشین در اختیار دارند که این ذخایر استراتژیک برای چند سال مقاومت کفایت می کند.

یحیی سریع یاداور شد: به زودی از سامانه های موشکی رونمایی خواهد شد که این سامانه ها در هیچ نمایشگاهی نشان داده نشده است. دستاوردهای نظامی خود را تقدیم ملت بزرگ و پایدار و سربلند و شکیبا و مبارز یمن می کنیم ملتی که نمونه ایمان و اسلام محوری و مجاهدت است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن ادامه داد: اطمینان ملت یمن به ارتش و حمایتش از مبارزان و مدافعان دیانت و مملکت و عزت و حاکمیت کشور یکی از مهمترین مؤلفه های مقاومت و پایداری یمنی ها است. ما از ملت یمن می خواهیم که شکیبایی و مقاومت و همبستگی بیشتری از خود نشان بدهند زیرا پیروزی بسیار نزدیک است.

سریع گفت؛‌ موشکی که جدیدا از آن رونمایی شد «قدس» نامیده شده تا بر توجه یمن به مسأله فلسطین و قدس شریف تأکید شود. موشک قدس در زمانی رونمایی می‌شود که برخی «کشورهای مزدور» به سمت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی و توطئه علیه فلسطین «هروله» می کنند. این موشک، یک موشک کروز (هدایت شونده) و ساخت یمن است، چند نسل از آن ساخته شده و در حال ارتقاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن