ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106235
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

با شهادت، هنرش کامل شد(حدیث دشت عشق)

امروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج عبدالکریم اصل غوابش است. این رزمنده جانباز، سال 1348 در حصیرآباد از توابع اهواز متولد شد. وی در دوران نوجوانی، به عرصه انقلاب وارد شد و در دوران دفاع مقدس نیز برای پاسداری از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود به جبهه رفت و در دو عملیات نصر […]

امروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج عبدالکریم اصل غوابش است. این رزمنده جانباز، سال 1348 در حصیرآباد از توابع اهواز متولد شد. وی در دوران نوجوانی، به عرصه انقلاب وارد شد و در دوران دفاع مقدس نیز برای پاسداری از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی خود به جبهه رفت و در دو عملیات نصر 8 و والفجر 10 به عنوان نیروی خط شکن شرکت کرد. وی در عملیات والفجر10 و در حلبچه عراق، هم از ناحیه پا مجروح شد و هم در معرض انفجار شیمیایی قرار گرفت. اصل غوابش پس از دوران دفاع مقدس، وارد سپاه شد. او از دوران کودکی، ذوق و استعداد خود در زمینه هنر و به ویژه نقاشی را بروز داد. در سپاه نیز کار فرهنگی و هنری انجام می‌داد. به طور مثال، در بسیاری از یادواره‌های شهدا و دفاع مقدس، از خط زیبا و هنر نقاشی خود برای تکریم یاد و خاطره شهیدان استفاده می‌کرد.
فتنه تکفیری‌ها در منطقه، باز هم پای اصل غوابش را به میدان جهاد نظامی باز کرد. وی با اینکه هم بازنشسته و هم جانباز بود اما به طور داوطلبانه به سوریه رفت. هر بار از آنجا تماس می‌گرفت، می‌گفت که دعا کنید شهید شوم. اصل غوابش سرانجام در 19 تیر سال 94 در منطقه تدمر سوریه به آرزوی خود دست یافت؛ تله انفجاری داعش او را رها کرد و به شهادت رسید و این گونه چون دیگر مردان خدا، هنر را کامل کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن