ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 106242
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :

امام خمینی به آمریکا فهماند که دوره زورگویی به سر آمده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب که با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدای علیه السلام آبعلی آغاز شد، گفت: در جلسه‌ای بحث با رهبر معظم انقلاب […]

/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم افتتاحیه دوره اسلام ناب که با حضور ۷۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در اردوگاه سیدالشهدای علیه السلام آبعلی آغاز شد، گفت: در جلسه‌ای بحث با رهبر معظم انقلاب این بود که جوان کیست که ایشان گفتند یکی از معیار‌های جوان داشتن حوصله است با این وجود توصیه من به شما دانشجویان این است که در کلاس‌ها و مباحثه‌های دوره اسلام ناب با حوصله بنشینید تا بهره شما زیاد شود. البته در این دوره باید خیلی زیاد در مورد بیانیه گام دوم هم حرف بزنیم و به آن عهدی که با رهبر انقلاب بسته ایم، عمل کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب به عنوان فردی بزرگ، فرهیخته، حکیم و الهی با بیانیه گام دوم در حق ما جوانان گام بزرگی را برداشتند و ممکن است گام‌های بزرگ دیگری را بردارند که برداشتن این گام‌ها منوط به همت جوانان است.

قمی به بخشی از بیانات امام علی علیه السلام در نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: امام علی علیه السلام زمانی از شیعیان ناراحت می‌شوند که پای جهاد و مبارزه در میان باشد و زانوی شیعیان بلرزد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بودن و نبودن ما به این معناست که وقتی امام زمان (عج) می‌آید در کنار او بجنگیم و یا او را همراهی نکنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ، جنگ اسلام ناب و اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: امروز آمریکا شیطان بزرگ است، اما امام طمع آمریکا را از ایران برید و به آن‌ها گفت: دوره زورگویی به سر آمده است.

قمی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به صورت آمریکا پنجه کشید، تصریح کرد: سوال این است که امروز کدام یک از ما در جریان منازعه اسلام ناب و اسلام آمریکایی در لیست ترور اسرائیل قرار گرفته ایم در هر حال امروز تقابل بین اسلام ابوسفیان و اسلام مولا‌های کثیف درباری با اسلام پابرهنه‌ها و اسلام قسط و عدل است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی باتاکید بر اینکه ما باید مکتب امام را بفهمیم و در افق پرواز امام حرکت کنیم تا پا در گل بر روی زمین نمانیم و در این جنگ سربلند پیروز بیاییم، تصریح کرد: در جلسه‌ای که در محضر رهبر معظم انقلاب بودیم ایشان با ذوق در مورد شهید حججی صحبت کردند در هر حال ما از قبل به شهید حججی غبطه می‌خوردیم، اما با صحبت‌های رهبر معظم انقلاب غبطه ما به این شهید بیشتر شد در هر حال دشمن هزینه‌های زیادی کرده تا ریشه دین را بکند، ولی دیدیم که در بین جوانان دهه‌های هفتادی شهید حججی سرش را چگونه داد در واقع حججی نشانه پیروزی خمینی و فرزندان او در نزاع با باطل است.

وی با اشاره به اینکه اگر ما عمق مکتب امام خمینی را دریافت کنیم از قطار انقلاب باز نیم مانیم، تصریح کرد: توصیه من به شما دانشجویان این است که طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای تقویت هر چه بیشتر دوره اسلام ناب ارائه کنید در هر حال بنده افتخار می‌کنیم که خادم شما هستم.

قمی افزود: در این فرصت کوتاهی که در قالب دوره تمدن اسلام ناب به وجود آمده باید کار تشکیلاتی، تمدنی و کیفی کنیم تا حرف‌های امام خمینی را زودتر به کرسی بنشانیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروز اکثر حرف‌های امام خمینی به کرسی نشسته و چیزی تا نابودی اسرائیل و فتح حجاز به دست مجاهدین نمانده است. امروز سربازان مکتب خمینی از سرزمین‌هایی که شما اسم آنجا را نشنیده اید زمینه ساز ظهور امام زمان هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن