ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106258
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۲۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
گاردین: امارات پس از عقب‌نشینی از یمن مواضع خود را به مزدوران خارجی واگذار می‌کند

گاردین: امارات پس از عقب‌نشینی از یمن مواضع خود را به مزدوران خارجی واگذار می‌کند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت که امارات متحده عربی مواضع خود در یمن را به مزدوران خارجی و شبه‌نظامیان محلی طرفدار امارات واگذار خواهد کرد. گزارش‌ها حاکی‌ است که امارات 90 هزار طی حضور […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت که امارات متحده عربی مواضع خود در یمن را به مزدوران خارجی و شبه‌نظامیان محلی طرفدار امارات واگذار خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی‌ است که امارات 90 هزار طی حضور اشغالگرانه و متجاوزانه خود در یمن حدود 90 هزار یمنی را آموزش نظامی داده است. گفته می‌شود که هنوز 10 هزار سرباز سودانی در یمن حضور دارند. این سربازان در استخدام ارتش امارات هستند و پول خود را مستقیما از دولت این کشور دریافت می‌کنند.

تجمع مزدوران پشت مرزهای لیبی با پول عربستان و اماراتگزارش: آیا امارات به‌دنبال عقب‌نشینی از یمن است؟

پس از انتشار گزارش‌هایی درباره عقب‌نشینی نظامی امارات از یمن طی هفته‌های اخیر، دولت امارات پیشتر از «بازبینی استراتژی» در شهر ساحلی الحدیده و آنچه را عقب‌نشینی تاکتیکی از شهرهای دیگر در یمن توصیف کرد، خبر داد.

این روزنامه افزود، این عقب‌نشینی لحظه حساسی در جنگ داخلی چهار ساله در یمن به‌شمار می‌رود.

روزنامه گاردین در ادامه به ادعاهای امارات اشاره کرد مبنی بر این‌که نیروهای باقی‌مانده امارات در یمن بر تلاش‌ها در راستای مبارزه با تروریسم، به جای انصارالله علیه داعش و القاعده، متمرکز خواهند شد.

در این گزارش آمده است که امارات به حمایت از جنبش جدایی‌طلب در یمن ادامه خواهد دارد در حالی‌که شماری از تحلیلگران هشدار داده‌اند که بن‌بست کنونی در یمن می‌تواند به نتایج معکوسی منتهی شود.

تحلیلگران تأکید کردند که عقب‌نشینی امارات به تضعیف توانمندی‌های نظامی عربستان سعودی در یمن منجر خواهد شد و همین امر فشارها به ریاض را جهت قبول راه‌حل سیاسی به جای راه‌حل نظامی افزایش می‌دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن