ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106260
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۴۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
‌«تسنیم»؛ طرح حفظ شبانه‌روزی قرآن ‌در روستای شیخ‌شبان

‌«تسنیم»؛ طرح حفظ شبانه‌روزی قرآن ‌در روستای شیخ‌شبان

مجتبی خاکی‌نهاد، مدرس اعزامی از مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش به روستای شیخ‌شبان چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، گفت: مؤسسه «مجمع‌القرآن فاطمیون» شهرستان گراش از سال 72 فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود یک سال و نیم است که اولین شعبه خود را با همین نام یعنی مجمع‌القرآن فاطمیون در روستای […]

مجتبی خاکی‌نهاد، مدرس اعزامی از مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون شهرستان گراش به روستای شیخ‌شبان چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌و‌بختیاری، گفت: مؤسسه «مجمع‌القرآن فاطمیون» شهرستان گراش از سال 72 فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود یک سال و نیم است که اولین شعبه خود را با همین نام یعنی مجمع‌القرآن فاطمیون در روستای شیخ شبان راه‌اندازی کرده‌ و در طول این مدت کلاس‌های روخوانی و صوت و لحن در این مؤسسه برگزار شده است.

وی در رابطه با نحوه و علت انتخاب اولی شعبه این مؤسسه بیان کرد: یکی از مدرسان مؤسسه مجمع‌القرآن فاطمیون در شهر گراش از استان فارس، که اکنون نیز در طرح «تسنیم» بنده را یاری می‌کند از اساتید و فعالان قرآنی این روستا بود (به نام سیداحمدرضا احمدی) رزمه‌ای از فعالیت‌های قرآنی این روستا ارائه داد و به علت خوش آب و هوا بودن این منطقه اولین شعبه در این روستا افتتاح شد.

خاکی‌نهاد به اجرای طرح قرآنی «تسنیم» اشاره کرد و گفت: در این طرح که حفظ شبانه‌روزی پنج جزء از قرآن کریم است جمعی از پسران 12 تا 28 سال روستا در طول تابستان هر یک با توجه به استعداد و توانایشان مقداری از قرآن را حفظ می‌کنند.

وی افزود: طرح تسنیم از پنجم تیرماه در مدرسه «ام‌سلمه» شیخ‌شبان با حضور 30 قرآن‌آموز افتتاح شد و تا 25 مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت. که قرآن‌آموزان در 50 روز پنج جزء قرآن حفظ خواهند کرد.

این مدرس قرآن با بیان اینکه استاد سیداحمدرضا احمدی و بنده از اساتید این طرح هستیم، اظهار کرد: امسال نخستین سالی است که چنین طرحی در این روستا برگزار می‌شود که این حد استقبال در یک روستا آن هم برای نخستین بار خوب است. البته طرح حفظ یک ساله نیز از جمله طرح‌های این مؤسسه است که بعد از اتمام طرح تسنیم در صورت استقبال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن