ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106287
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۳:۳۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
نگاهی به فرمان نخست وزیر عراق برای تثبیت جایگاه قانونی حشد الشعبی

نگاهی به فرمان نخست وزیر عراق برای تثبیت جایگاه قانونی حشد الشعبی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به فرمان نخست وزیر عراق مبنی بر ادغام نیروهای مردمی عراق با نیروهای ارتش این کشور به گفت و گو در مورد جایگاه نیروهای مردمی عراق در این کشور و نقش نیروهای مردمی عراق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه ضمن اشاره به فرمان نخست وزیر عراق مبنی بر ادغام نیروهای مردمی عراق با نیروهای ارتش این کشور به گفت و گو در مورد جایگاه نیروهای مردمی عراق در این کشور و نقش نیروهای مردمی عراق در مبارزه با تروریست ها پرداخته و موانع موجود در زمینه ادغام نیروهای مردمی با ارتش عراق را مورد بررسی قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به واکنش آمریکا نسبت به فرمان عادل عبدالمهدی به بحث پیرامون تلاش های آمریکا برای جلوگیری از محقق شدن این فرمان پرداخته و تلاش های رسانه های غربی برای وارونه جلوه دادن حقیقت ها در عراق و علل واهمه آمریکا از گروه حشدالشعبی را مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد داد.

در بخش دیگر این برنامه بحث و بررسی پیرامون جنایت های عربستان در یمن و حملات تلافی جویانه انصارالله از جمله از کار انداختن فرودگاه ابها در خاک عربستان و حمله به چند پایگاه نظامی این کشور صورت می گیرد.

در این راستا میزان احتمال نتیجه بخش بودن راهبرد دفاعی انصارالله و موفقیت آن در کشاندن عربستان پای میز مذاکره مورد واکاوی قرار می گیرد.

«جریان خاورمیانه» به تهیه کنندگی مروه عثمان ساعت 00:03 بامداد شنبه 22 تیر از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن