ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106303
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
برکناری یک مقام دولت «هادی» پس از انتقادات تند از «ائتلاف سعودی»

برکناری یک مقام دولت «هادی» پس از انتقادات تند از «ائتلاف سعودی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محسن خصروف» رئیس اداره عقیدتی و تبلیغات ارتش وابسته به دولت «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن، در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه «الیمن» انتقادات تندی علیه ائتلاف سعودی مطرح کرد. خصروف مدعی شد، ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محسن خصروف» رئیس اداره عقیدتی و تبلیغات ارتش وابسته به دولت «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن، در گفت‌وگویی تلفنی با شبکه «الیمن» انتقادات تندی علیه ائتلاف سعودی مطرح کرد.

خصروف مدعی شد، ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی حمایت تسلیحاتی لازم از ارتش دولت مستعفی را نداشته و این در حالی است که به ادعای وی ایران از انصارالله حمایت تسلیحاتی داشته است.

وی ادعا کرد: ائتلاف به ارتش ملی (ارتش دولت مستعفی یمن) هیچ سلاح سنگینی نداده و این ارتش در حال حاضر با سلاح‌های سبک و نیمه سبک می‌جنگد.

خصروف در ادامه گفت، ائتلاف سعودی نهایی کردن تکلیف نبرد در یمن را به تأخیر انداخته و از بیم تسلط حزب (اخوانی) «الاصلاح» بر حکومت، مانع از پیشروی ارتش دولت هادی در تمامی جبهه‌ها می‌شود.

 

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، «عبد ربه منصور هادی» پس از این اظهارات خصروف، وی را برکنار کرد (جزئیات بیشتر). 

چندی پیش، «عبدالعزیز جباری» مشاور «عبد ربه منصور هادی» دولت مستعفی یمن اذعان کرد، ائتلاف عربی به فرماندهی سعودی زمان امور در مناطق تحت تسلط دولت مستعفی در خاک یمن را به دست گرفته و در مسیر بازگشت این دولت به یمن هم سنگ‌اندازی می‌کند (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن