ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106315
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن دنبال ترویج فرهنگ غرب در ایران است/ مرزهای مقاومت وسیع‌تر شد

دشمن دنبال ترویج فرهنگ غرب در ایران است/ مرزهای مقاومت وسیع‌تر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم دشت ورامین با حضور امام جمعه موقت ورامین، نماینده مردم در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی ورامین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، رؤسای ادارات خدمات‌رسان و سایر مسؤولان در مسجد صاحب الزمان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم دشت ورامین با حضور امام جمعه موقت ورامین، نماینده مردم در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی ورامین، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک، رؤسای ادارات خدمات‌رسان و سایر مسؤولان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، مدیرکل شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران در یادواره شهدای ۱۲۰ شهید مدافع حرم دشت ورامین اظهار داشت: ای مردم، ای جوانان ولایت‌مدار باور داشته باشید که شهدا زنده هستند؛ باور داشته باشید بعد از ۴۰ سال تحریم، جنگ و فشارهای اقتصادی این کشور توسط شهدا هدایت و رهبری می‌شود.

محمودی گفت: در اکثر وصیت‌نامه شهدا مشاهده می‌کنید که همه آن‌ها توصیه می‌کنند که خواهران حجابت را رعایت کنید، چراکه سیاهی چادر زنان مسلمان از سرخی خون شهدا پررنگ‌تر است و دشمن از آن می‌ترسد.

وی افزود: ۲۵۰ هزار شهید و بیش از ۷۰۰ هزار جانباز تقدیم نظام انقلاب کرده‌ایم که حجاب زنان و دختران ما حفظ شود؛ در هفته عفاف حجاب قرار داریم و نباید حجاب زنان در کشور از بین برود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران در ادامه افزود: عده‌ای خود فروخته به غرب و شرق قصد صدمه زدن به حریم خانه‌های ما را دارند و می‌خواهند غیرت و تعصب ایرانی را از بین ببرند و فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند.

محمودی تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد شهدای مدافع حرم در دشت ورامین متأهل هستند؛ آن‌ها از مادیات و داشته‌های دنیوی گذاشتند و به دفاع از حریم حصرت زینب (س) رفتند تا دشمنان اسلام نتوانند به حریم اهل‌بیت (ع) صدمه بزنند.

وی بیان داشت: شهادت افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود، جهاد در راه خداوند لیاقت می‌خواهد؛ شهدا مدافع حرم لیاقت داشتند و جزو بندگان خاص خداوند بودند که در این مسیر به درجه شهادت نائل آمدند.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران گفت: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در عراق هفت تریلیون دلار هزینه کرده‌ایم و سفر به عراق مخفیانه انجام می‌شود، ولی ایران در مبارزه با داعش در منطقه موفق عمل کرد و منطقه را در کنترل خود در آورده است.

محمودی خاطرنشان کرد: هر ملتی که مورد حمله قرار گیرد، بی‌شک خار و خفیف می‌شود؛ اگر شهدای مدافع حرم نبودند، بدون شک در کرمانشاه و تهران باید با داعش مبارزه می‌کردیم.

وی یادآور شد: جنگ با داعش در سوریه باعث شد تا داعش در سوریه و عراق از بین برود؛ کشور جمهوری اسلامی ایران در سوریه جنگید و توانست در آنجا موفق باشد و مرزهای محور مقاومت را وسیع‌تر کند.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه گفت: جوانان ولایی و انقلابی داعش را از سوریه بیرون کردند؛ جوانانی که با تمامی کشورهای غربی و استکباری جنگیدند و توانستند آن‌ها را شکست دهند.

محمودی اظهار کرد: دشمن با استفاده از ماهواره‌ها قصد دارد فرهنگ، هویت اسلامی، تعصب و عقاید دینی جوانان ما را بگیرد و فرهنگ غربی را در کشور رواج دهد و فرهنگ بی‌بند و باری را ترویج دهد و بی‌حجابی را در کشور اسلامی عادی جلوه دهد.

وی گفت: دشمنان و استکبار جهانی از چادر زن مسلمان می‌ترسد و نباید فرصت را به دشمن داد؛ ای پدران و مادران فرهنگ عفاف و حجاب را در خانه به فرزندان خود آموزش دهید، چراکه حجاب سپر آهنینی مقابل افراد نامحرم است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان تهران اضافه کرد: برخی افراد بی‌حجاب و بد حجاب عاملان اصلی امریکا و رژیم صهیونیستی در کشور و دشت ورامین هستند، چراکه با اقدامات خود پرچم‌داری استکبار و کشورهای غرب را می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن