ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106327
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۴۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
کنترل عربستان بر دو بندر راهبردی در یمن پس از عقب‌نشینی امارات

کنترل عربستان بر دو بندر راهبردی در یمن پس از عقب‌نشینی امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الحدث، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد نیرو‌های سعودی در یمن کنترل دو بندر راهبردی المخا و الخوخه را در دریای سرخ و تنگه باب المندب در چارچوب هماهنگی با متحد […]

کنترل عربستان بر دو بندر راهبردی در یمن پس از عقب‌نشینی اماراتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون الحدث، خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد نیرو‌های سعودی در یمن کنترل دو بندر راهبردی المخا و الخوخه را در دریای سرخ و تنگه باب المندب در چارچوب هماهنگی با متحد اصلی خود یعنی امارات به عهده گرفته اند، این در حالی است که امارات از بازآرایی توزیع حضور نیروهایش در برخی از مناطق یمن خبر داده است.

خبرگزاری رویترز از برخی فرماندهان نظامی و مسئولان دولت (مستعفی و فراری) یمن نقل کرده است که شماری از افسران سعودی فرماندهی پایگاه‌های نظامی را در دو بندر المخا و الخوخه به عهده گرفته اند. همچنین ریاض شمار نامعلومی از نیروهایش را به شهر ساحلی عدن و جزیره آتشفشانی پریم یا میون در تنگه باب المندب اعزام کرده است.

به تازگی اخباری مبنی بر کاهش حضور نظامی امارات در یمن منتشر شده است. منابع آگاه به پایگاه المصدر آنلاین اعلام کردند فرماندهی نظامی عربستان از نیروهای اماراتی، مقر عملیات ائتلاف عربی در شهر المخا واقع در غرب تعز را تحویل گرفتند. این پایگاه مرکز اصلی عملیات میدانی در ساحل غربی به شمار می رود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن