ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106337
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع حرم پس از ۳ سال در پاکدشت تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم پس از ۳ سال در پاکدشت تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از پاکدشت، پیکر شهید مدافع حرم «یاور نجاتی» از لشگر سرافراز فاطمیون ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام خمینی تا میدان معلم تشییع و در گلزار شهدای پاکدشت به خاک سپرده شد. شهید یاور نجاتی ۲۹ ساله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از پاکدشت، پیکر شهید مدافع حرم «یاور نجاتی» از لشگر سرافراز فاطمیون ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام خمینی تا میدان معلم تشییع و در گلزار شهدای پاکدشت به خاک سپرده شد.

شهید یاور نجاتی ۲۹ ساله برای مقابله با نیروهای تکفیری و داعش به سوریه رفته و در فروردین ماه سال ۹۶ در شهر حماء به فیض شهادت نائل آمد و از او دو فرزند به نام امیر عباس و امیرعلی به یادگار ماند.

پیکر این شهید مدافع حرم که پس از سه سال تفحص شده و بعد از اقامه نماز جمعه و تشییع باشکوه مردم در گلزار شهدای گمنام خاکسپاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، شهرستان پاکدشت افتخار تقدیم ۷۰ شهید در راه دفاع از ارزش های دین مبین اسلام و حرم اهل بیت عصمت و طهارت را دارد که ۶۲ شهید از لشکر سرافراز فاطمیون است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن