ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106350
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
مجتهد: بن‌سلمان در پی ناکارآمدی پدافند سعودی، فرودگاه ابها را شب‌ها تعطیل می‌کند

مجتهد: بن‌سلمان در پی ناکارآمدی پدافند سعودی، فرودگاه ابها را شب‌ها تعطیل می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از پاسخ‌های موشکی و پهپادی ارتش یمن به ائتلاف متجاوز به این کشور در جنوب غربی عربستان سعودی، منبع آگاهی در این کشور فاش کرد که فرودگاه «ابها» شب‌ها تعطیل می‌شود. «مجتهد»، فعال توییتری و معروف به افشاگر خاندان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بعد از پاسخ‌های موشکی و پهپادی ارتش یمن به ائتلاف متجاوز به این کشور در جنوب غربی عربستان سعودی، منبع آگاهی در این کشور فاش کرد که فرودگاه «ابها» شب‌ها تعطیل می‌شود.

«مجتهد»، فعال توییتری و معروف به افشاگر خاندان سعودی در عربستان سعودی شامگاه جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت که دولت سعودی «بعد از آنکه پدافند دفاعی عربستان سعودی نتوانسته در برابر حملات مکرر انصارالله الحوثی، از فرودگاه ابها محافظت کند بخشنامه‌‌ای سری صادر کرده مبنی بر اینکه این فرودگاه از ساعت شش شب تا شش صبح بسته شود».

مجتهد همچنین مدعی شد که به نظر می‌رسد دستورات مشابهی برای سایر فرودگاه‌ها نیز صادر شده و این نشان می‌دهد که بن سلمان به جای اینکه به مقابله با حملات یمن بپردازد، «پرچ سفید» را به نشانه تسلیم بالا برده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن