ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106537
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

یک منجی در بیجی (حدیث دشت عشق)

دیروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ناجی است. وی 15 بهمن سال 1369 متولد شد. از همان کودکی، عاشق اهل بیت عصمت و طهارت شد. از همان دوره مداحی و ستایشگری معصومین و شهدای کربلا را آغاز کرد. وی در جوانی تحصیل در حوزه علمیه را آغاز کرد و تا سطح […]

دیروز چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ناجی است. وی 15 بهمن سال 1369 متولد شد. از همان کودکی، عاشق اهل بیت عصمت و طهارت شد. از همان دوره مداحی و ستایشگری معصومین و شهدای کربلا را آغاز کرد. وی در جوانی تحصیل در حوزه علمیه را آغاز کرد و تا سطح 3، کسب علم و معرفت نمود. چون اصالتا عراقی بود،  بارها از سوی جامعه‌المصطفی به عنوان مبلّغ به جبهه‌های نبرد عراق اعزام شد و در این مأموریت تبلیغی با سپاه بدر عراق همکاری می‌کرد. عشق به ولایت و خاندان پاک پیامبر(ص) وی را نیز به صف مدافعان حرم آل‌الله کشاند. سرانجام ، 28 تیر سال 1394 روستای «المرزعه» از توابع شهر «بیجی» در استان «صلاح‌الدین» عراق، سکوی پرواز موسوی ناجی و محل رسیدن او به آرزویش بود؛ وی بر اثر اصابت به مین کاشته شده توسط گروه تروریستی داعش در سن 25 سالگی به شهادت رسید.
شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی ناجی در فرازی از وصیت‌نامه‌اش نوشته: «باید قوی باشید، نباید اجازه بدهید در انگیزه‌تان ضعف مستولی شود. اگر بترسیم و هراس داشته باشیم و از این مسئله کناره بگیریم، فردا دشمن به ایران می‌آید. ما نباید اجازه بدهیم که داعشی‌ها فکر تعدی و تجاوز به ناموس شیعه را در ذهن بپرورانند و به حریم اهل‌بیت توهین و اهانت کنند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن