ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106618
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
سعودی‌ها یک روستای الحدیده یمن را هدف قرار دادند

سعودی‌ها یک روستای الحدیده یمن را هدف قرار دادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تجاوزات هوایی ائتلاف سعودی علیه الحدیده با وجود توافقات جدید طرف‌های درگیر در یمن، متوقف نشده است. دوشنبه هفته پیش بود که نمایندگان طرف‌های درگیر در یمن تحت نظارت سازمان ملل گرد هم آمده و بر سر آتش‌بس در الحدیده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تجاوزات هوایی ائتلاف سعودی علیه الحدیده با وجود توافقات جدید طرف‌های درگیر در یمن، متوقف نشده است.

دوشنبه هفته پیش بود که نمایندگان طرف‌های درگیر در یمن تحت نظارت سازمان ملل گرد هم آمده و بر سر آتش‌بس در الحدیده توافقات جدیدی کرده بودند.

هنوز یک هفته از توافق جدید سپری نشده که ائتلاف سعودی با شلیک ده‌ها موشک به روستایی در نزدیکی شهر الحدیده، آن را نقض کرده است.

شبکه المیادین در این رابطه گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز یکشنبه با شلیک بیش از 56 راکت، روستای «الزعفران» از توابع منطقه کیلومتر 16 واقع در شرق شهر الحدیده (غرب یمن) را هدف قرار دادند.

سازمان ملل دوشنبه پیش گفته بود که طرف‌های یمنی درباره آتش‌بس فوری در الحدیده و مکانیزم جدید برای اجرای آن در سریع ترین زمان ممکن توافق کردند.

پیش از این هم در تاریخ سیزدهم دسامبر ۲۰۱۸ در شهر استکهلم سوئد، توافقی بین صنعاء و دولت مستعفی هادی بر سر آتش بس در الحدیده حاصل شده بود و سازمان ملل هم مدتی بعد از آن (30 بهمن‌ماه 1397) اعلام کرد که طرفین درگیر در یمن، به توافق رسیدند که نیروهای خود را از «الحدیده» خارج کنند، اما این توافق نیز به دلیل حملات مکرر ائتلاف متجاوز سعودی به شهر و استان الحدیده، با شکست مواجه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن