ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106725
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۳:۰۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
انصار الله تخریب منازل فلسطینی‌ها را محکوم کرد

انصار الله تخریب منازل فلسطینی‌ها را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها را محکوم کرد. اخبار بین الملل- در این بیانیه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها کافی است تا ملت‌های مسلمان به مسئولیت خود در قبال مسئله فلسطین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها را محکوم کرد.

اخبار بین الملل- در این بیانیه آمده است: اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینی‌ها کافی است تا ملت‌های مسلمان به مسئولیت خود در قبال مسئله فلسطین و مقدسات آن عمل کنند. مواضع دلاورانه مجاهدان فلسطینی را که از دین، آرمان و هویت خود و انسانیت دفاع می‌کنند، می‌ستاییم. ملت یمن با وجود زخم‌ها و مصیبت‌های تجاوزگری ائتلاف آمریکایی- سعودی، بر موضع ثابت خود در مورد قضیه فلسطین تأکید می‌کند.

امکان ندارد ملت یمن موضوع فلسطین و قدس را فراموش کند و این مسئله اولویت اول و محوری ما است. تجاوزی گری‌های دشمنان علیه ما فقط به خاطر موضع گیری‌های صادقانه در مورد مسئله فلسطین، مسئولیت پذیری در قبال آرمان‌های عادلانه جهان اسلام و جهان عرب و دست رد به سینه آمریکا و اسرائیل زدن است.

کشتار‌ها و اقدامات تخریبی و جنایت‌های چند دهه گذشته رژیم صهیونیستی در فلسطین، حکومت‌های خائن و مزدور و مجرمی را که برای عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی تلاش می‌کنند، رسوا ساخته است. حکومت‌های خائنی که ادعای عربیت و اسلامیت می‌کنند و ملت یمن را به بهانه حمایت مورد حمله قرار می‌دهند، در مقابل جنایت‌ها علیه ملت فلسطین هیچ حرکتی انجام نمی‌دهند. تداوم جنایت ها، قتل، کشتار و اقدامات تخریبی رژیم صهیونیستی تنها در سایه سازش و تبانی برخی حکومت‌های خلیجی و عربی خائن با این رژیم صورت گرفته و ادامه یافته است.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در پایان بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواسته است به حکومت‌های خائن عربی امید نداشته باشند و برای اتخاذ مواضع قوی علیه جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین، قیام کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن