ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106747
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۳۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه تجاوزات رژیم آل سعود به یمن

ادامه تجاوزات رژیم آل سعود به یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، تجاوز عربستانی – آمریکایی دیروز در یمن همچنان ادامه داشت. روز چهارشنبه متجاوزان دشمن حملات و بمباران هایی در تعدادی از استان های یمن ترتیب دادند که موجب تلفات […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، تجاوز عربستانی – آمریکایی دیروز در یمن همچنان ادامه داشت. روز چهارشنبه متجاوزان دشمن حملات و بمباران هایی در تعدادی از استان های یمن ترتیب دادند که موجب تلفات و خسارت های زیادی در املاک عمومی و شخصی شد. مهاجمان و مزدوران دشمن همچنان به نقض توافق آتش بس ادامه دادند.

نیروهای متجاوز در حدیده در منطقه جبلیه، به یک کودک دختر و یک جوان تیراندازی کردند.مزدوران متجاوز همچنین، 20 توپخانه در مناطق شمال جبلیه را نیز هدف گرفتند. متجاوزان همچنین، توسط بیش از 12 گلوله خمپاره،هتل الاتحاد و مدینه الشعب را بمباران کردند.

مزدوران و مهاجمان دشمن توسط تیربارها و نیزبمباران توپخانه ها شهر الدریهمی را محاصره کردند.

رئیس هیئت ملی یمن: عربستان راه حل بحران را در ادامه تجاوز می‌بیندجزئیات دیدار هیئت ملی یمن با معاون وزیر خارجه روسیه

نیروهای متجاوز همچنین با تیربارهای سنگین و متوسط، هتل القمه و الاتحاد در منطقه 7 جولای و نیز پارک جوانان را در خیابان ال 90 مورد هدف قرار دادند.در استان صنعا، هواپیماهای عربستانی- آمریکایی 5 حمله را در منطقه نهم ترتیب دادند.

در صعده، روستاهای پرجمعیت در منطقه مرزی منبه، با بمباران موشکی و توپخانه ای مورد هدف قرار گرفته و خسارت های زیادی به املاک آنها وارد شد.نیروهای متجاوز دشمن همچنین مناطق پرجمعیت در غرب منطقه حیدان را با تعدادی موشک مورد هدف قرار دادند.

از سوی دیگر یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شب گذشته با پهپادهای قاصف 2k  پایگاه هوایی ملک خالد عربستان در منطقه خمیس مشیط واقع در عسیر را هدف قرار داد.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن با انجام عملیاتی گسترده و منحصر به فرد آشیانه جنگنده ها و انبارها و مناطق حساس این پایگاه را هدف قرار داد و این حملات دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که در صورتی که تجاوزهای عربستان به یمن ادامه یابد این رژیم باید منتظر روزهای سخت‌تری باشد.

وی گفت که عملیات ما در پاسخ به ادامه تجاوز و حملات مستمر عربستان به یمن صورت گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن