ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106824
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران برای حفظ امنیت خود هراسی از دشمنان ندارد

ایران برای حفظ امنیت خود هراسی از دشمنان ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج پنجم مردادماه سال 1367 سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد را یادآور شد و اظهار داشت: پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران منافقان به تصور آنکه ایران به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج پنجم مردادماه سال 1367 سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد را یادآور شد و اظهار داشت: پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران منافقان به تصور آنکه ایران به لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی دچار بن بست شده از سوی غرب کشور حمله کردند.

وی افزود: رزمندگان شجاع ایران نیز در یک عملیات و با رمز یا علی بن ابیطالب (ع) توانستند منافقان را شکست دادند به طوری که حدود 2 هزار و 500 منافق هلاک و 400 دستگاه انواع ماشین آلات نظامی نیز از آنان به غنیمت گرفته شد.   

امام جمعه یاسوج با اشاره به پنجم مردادماه سال 1358 سالروز اقامه نخستین آئین سیاسی، عبادی نماز جمعه کشور در دانشگاه تهران به امامت آیت الله طالقانی، بیان کرد: هم اینک نماز جمعه در 900 شهر و بخش کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: تریبون های نماز جمعه ظرفیت مناسبی برای بیان مسائل و مشکلات مردم بوده و باید استفاده بهینه تری از آنها شود.

وی ابراز داشت: انتظار می رود که مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور هر چه بیشتر در آئین های سیاسی، عبادی نماز جمعه شهرها و بخش های این استان مسائل و مشکلات مردم را تا حد امکان برطرف کنند.

امام جمعه یاسوج گفت: 50 ماه است که عربستان سعودی جنگ نابرابری را علیه ملت مظلوم و مسلمان یمن آغاز کرده و در حال ارتکاب انواع جنایت هاست. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: آل سعود گمان می کردند که در مدت زمان کوتاهی می توانند یمن را اشغال کنند اما هم اینک شهرهای جنوبی عربستان سعودی مورد حمله رزمندگان یمن قرار گرفته است.

7535/6110    

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن