ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106826
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تلفات ارتش سعودی در درگیری با نیروهای یمنی افزایش یافت

تلفات ارتش سعودی در درگیری با نیروهای یمنی افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره اعلام کرد که تعداد کشته‌های سربازان ارتش سعودی در جنوب عربستان در درگیری با نیروهای یمنی به ۱۳ تن رسیده است. روز گذشته این شبکه خبری اعلام کرد که هشت سرباز سعودی در جنوب عربستان به دست نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره اعلام کرد که تعداد کشته‌های سربازان ارتش سعودی در جنوب عربستان در درگیری با نیروهای یمنی به ۱۳ تن رسیده است.

روز گذشته این شبکه خبری اعلام کرد که هشت سرباز سعودی در جنوب عربستان به دست نیروهای یمنی کشته شده‌اند.بنا براین گزارش تا کنون جسد هفت تن از این افراد تشییع شده است.

این شبکه اشاره‌ای به محل دقیق عملیات نیروهای یمنی نکرد. اما شبکه المسیره یمن شب چهارشنبه گذشته از حمله به سه مقر ائتلاف سعودی در منطقه «عسیر» در جنوب غرب عربستان خبر داد و اعلام کرد که در این حملات هر سه مقر به کنترل نیروهای انصارالله و ارتش یمن درآمده و دهها نیروی ائتلاف سعودی کشته و زخمی شده‌اند.

طبق این خبر، نیروهای یمنی توانسته بودند کیلومترها وارد خاک عربستان شده و در منطقه «ابواب الحدید» در منطقه عسیر دست به عملیات بزنند. کوهستانی بودن منطقه و حملات غیر منظم نیروهای یمنی و به کارگیری تاکتیک‌های جنگ در کوهستان و همچنین استفاده از تک تیراندازان و کمین‌گیری مناطق جنوبی عربستان را کاملا برای ائتلاف سعودی نا امن کرده است.

اعلام خبر کشته شدن هشت نیروی ارتش سعودی در حالی است که تا کنون دولت سعودی هیچ آمار دقیقی از تعداد تلفات خود در مقابل یمنی‌ها منتشر نکرده است. در یک مورد گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» در یمن، در ۱۷ خرداد (۱۳۹۸) اعلام کرد که طی هفته‌های گذشته ۷۰ نفر از نیروهای ارتش سعودی در مرز با یمن کشته شده‌اند (جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن