ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 106854
  • ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۴
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :

طرح ساخت طاق نصرت تمثال سرداران و شهدای بوشهر تصویب شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، طاهره شمشیری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر بوشهربا بیان اینکه شهداء در عزت و اقتدار ایران اسلامی نقش مهم و ویژه‌ای دارند اظهار داشت: باید رشادت و حماسه آفرینی شهداء به عنوان اسطوره‌های واقعی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، طاهره شمشیری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر بوشهربا بیان اینکه شهداء در عزت و اقتدار ایران اسلامی نقش مهم و ویژه‌ای دارند اظهار داشت: باید رشادت و حماسه آفرینی شهداء به عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل‌های آینده  درادوار مختلف معرفی شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره و کنگره سرداران و شهدای استان بوشهر بیان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده شهرداری بوشهر تعهد ساخت نماد و طاق نصرت تمثال شهداء در ورودی شهر بوشهر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهربا بیان اینکه طرح  ساخت طاق  تمثال نصرت شهدای بوشهر از سوی شهرداری ارائه شده است تصریح کرد: طرح فرهنگی طاق تمثال نصرت سرداران و شهدای بوشهردر کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر تصویب شده که  برای اجرایی شدن آن باید در کمیته‌های تخصصی شهرداری مورد بررسی قرار گرفته شود.

شمشیری با بیان اینکه در این طاق نصرت تمثال سرداران شهید مورد توجه قرار دارد افزود: باید در زمینه سازه و نحوه جانمایی این پروژه در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر بوشهر بررسی شود.

وی با بیان اینکه هنوز نحو ساخت این پروژه نهایی نشده است خاطر نشان کرد: تاکنون طرح  فرهنگی این پروژه به تصویب کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر رسیده است که از همه کارشناسان تقاضا می‌شود نظرات خود در مورد طاق نصرت تمثال شهدا در ورودی شهر  بوشهر به شورا ارائه دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای بوشهر با تاکید بر توجه به بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری بوشهر افزود: طبق ضوابط بودجه امسال شهرداری بوشهر در مورد بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری مقرر شده بود قبل از انعقاد قرارداد با شرکت بیمه‌گذار قرارداد به تصویب شورای شهر برسد اما مشخص نیست به چه دلیل این مهم تاکنون انجام نشده است.

کمیته‌های 20 گانه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تشکیل شد کنگره شهدای استان بوشهر برگزار می‌شود آثار فرهنگی و ماندگار در کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر تولید می‌شود

شمشیری تصریح کرد: بیمه تکمیلی در جریان روند درمان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای تامین آرامش  کارکنان و حل مشکلات خانواده آنان این مهم تسریع شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن