ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107002
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

موشک بالستیک یمن، مواضع ائتلاف سعودی در عسیر را هدف قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک «بدر اف» مواضع ائتلاف سعودی و انبارهای سلاح در منطقه «الدائر» واقع در غرب عسیر (واقع در جنوب عربستان و هم‌مرز با یمن) را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک «بدر اف» مواضع ائتلاف سعودی و انبارهای سلاح در منطقه «الدائر» واقع در غرب عسیر (واقع در جنوب عربستان و هم‌مرز با یمن) را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، این موشک که پس از رصد اطلاعاتی دقیق شلیک شده، با دقت به هدف برخورد کرده و منجر به انفجارهای شدید در منطقه شده است.

منابع اطلاعاتی گزارش دادند در پی شلیک این موشک ده‌ها نفر از نیروهای ائتلاف متجاوز کشته یا زخمی شده‌اند.

در همین راستا نیروهای ارتش یمن و انصارالله شنبه‌شب (پنجم مرداد) با شلیک چهار فروند موشک بالستیک «زلزال-1»، پایگاه‌های ائتلاف سعودی در استان تعز واقع در جنوب غربی یمن را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله که ابتدای جنگ تحمیلی ائتلاف سعودی علیه کشورشان (سال 2015) را تقریبا با دست خالی و تجهیزات نظامی اندک سپری کرده بودند، اکنون از قدرت تهاجمی فوق العاده و توان بالایی موشکی و پهپادی برخوردار هستند، به طوری که موفق به ایجاد توازن قوا شده‌اند.

ارتش یمن در آغاز حملات خود از موشک ساده «الصرخه» استفاده می‌کرد، اما رفته رفته با افزایش تجربه و تخصص و ارتقای سیستم موشکی، از سیستم‌های موشکی مانند زلزال ۱ و۲ استفاده کرده‌اند که نقش بسیار مهمی در ایجاد توازن قوا و تقویت قدرت بازدارندگی داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن