ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107019
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش سودان با وابسته نظامی سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‎الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول بلندپایه ارتش سودان با وابسته نظامی سفارت عربستان سعودی در خارطوم دیدار و گفت‎وگو کرد که این خود می‎تواند گواهی بر صدق ادعای دست داشتن سعودی‎ها در تحولات اخیر سودان باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‎الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول بلندپایه ارتش سودان با وابسته نظامی سفارت عربستان سعودی در خارطوم دیدار و گفت‎وگو کرد که این خود می‎تواند گواهی بر صدق ادعای دست داشتن سعودی‎ها در تحولات اخیر سودان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سودان تریبون،‌ «محمد عثمان الحسین» که چند روزی است ریاست ستاد مشترک ارتش سودان را بر عهده گرفته، روز دوشنبه با «ابراهیم عثمان العمیر» وابسته نظامی سفارت عربستان سعودی در خارطوم دیدار و گفت‌وگو کرد که این از اولین دیدارهای رئیس جدید سناد مشترک ارتش سودان با وابسته نظامی یک کشور خارجی محسوب می‏‌شود.

رئیس جدید ستاد مشترک ارتش سودان از تلاش‌های وابسته نظامی سعودی در دوره کاری‌اش «برای توسعه روابط نظامی دو کشور» تمجید و از جایگزین وی (عبداللطیف بن عبدالله العماش) استقبال کرد.

عثمان الحسین که کشورش با پیوستن به ائتلاف سعودی علیه یمن نقش زیادی را در کشتار یمنی‎ها داشته است، در دیدارش با طرف سعودی گفت که «روابط دائمی عربستان و سودان “ویژه و مستحکم” است».

وابسته نظامی سعودی هم از رئیس ستاد مشترک ارتش سودان بابت «همکاری ارتش این کشور با عربستان» تقدیر و تشکر کرد.

سودان یکی از کشورهای اصلی ائتلافی است که از سال 2015 میلادی/1394 هجری شمسی جنگ علیه یمن را آغاز کرده است؛‌ جنگی که به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم یمن منجر شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن