ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107064
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۲۹
  • 197 بازدید
  • ارسال توسط :
مشهد| حماسه فاطمیون در فیلم کوتاه «زو» به تصویر کشیده می‌شود

مشهد| حماسه فاطمیون در فیلم کوتاه «زو» به تصویر کشیده می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حماسه‌ها و رشادت‌های تیپ فاطمیون در مقابله با جریانات تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه می‌تواند همواره الهام‌بخش فیلم‌سازان ایران اسلامی برای خلق آثار هنری قرار بگیرد. در این راستا فراخوان فیلم کوتاه […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حماسه‌ها و رشادت‌های تیپ فاطمیون در مقابله با جریانات تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه می‌تواند همواره الهام‌بخش فیلم‌سازان ایران اسلامی برای خلق آثار هنری قرار بگیرد.

در این راستا فراخوان فیلم کوتاه «حماسه فاطمیون» سال گذشته توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و با هدف بهره‌گیری و ایده‌‌یابی هنرمندان این عرصه از خاطرات بدیع رزمندگان فاطمیون منتشر شد.

 فیلم کوتاه داستانی «زو» روایتی از اشتیاق و عزم راسخ دلاورمردان جبهه مقاومت برای حضور در صحنه نبرد با نیروهای تکفیری است که در جریان این فراخوان و به کارگردانی و نویسندگی محمد صادق رمضانی‌مقدم با حمایت دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان رضوی و مشارکت لشکر مردم‌پایه پنج نصر و معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع)  تولید شده است.

راهیابی فیلم کوتاه «مرد جعبه ای» از ایران به یک جشنواره در  آمریکایادداشت| قواره "سرخپوست" به اندازه یک فیلم کوتاه استفیلم کوتاه به تولید 2000 عنوان در سال رسید

سیدمهدی حسینی، علیرضا اکبری، محمود کمالی‌فرد، امین غفاری، امیرحسین گنجوی و غیره از جمله بازیگران فیلم کوتاه «زو» هستند که مجتبی احسانی و  هاشم مسعودی تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند.

علیرضا سنایی(برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، علی محمدخانیکی (تصویربردار)، مهدی آفتابی (طراح صحنه و لباس)، مجتبی احسانی (تدوین)، احسان قدیرپناه (صدابردار)، حسن صلواتی (عکاس) و غیره از دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن