ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107174
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۸
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

امنیت پایدار در سایه وحدت اقوام و ادیان محقق شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز به همراه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۳ حمزه(ع)، با حضور در منطقه مرزی صومای برادوست، ضمن بازدید از پایگاه‌های نوار مرزی با مردم مرزنشین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز به همراه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر ۳ حمزه(ع)، با حضور در منطقه مرزی صومای برادوست، ضمن بازدید از پایگاه‌های نوار مرزی با مردم مرزنشین روستای حسنلو دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در این دیدار، از مرزنشینان به عنوان حافظان مرزهای کشور یاد کرد و بیان داشت: مرزبانان فقط نیروهای نظامی نیستند بلکه همه کسانی که در مناطق مرزی کشورمان زندگی می‌کنند مرزبانان کشور به شمار می‌روند.

وی، افزود: عشایر و مرزنشینان غیور نوار مرزی ارومیه در صحنه‌های مختلف انقلاب همواره درخشیده و با فرهنگ غنی خود همواره مدافع کشور بوده و در این راه حماسه‌ها آفریدند.

حجت الاسلام سرایی، در پایان سخنان خود تاکید کرد: همکاری و خلق صحنه‌های دوستی و برادری با مرزبانان در نوار مرزی کشور به خصوص آذربایجان‌غربی باعث پدیدار شدن امنیت پایدار در مرزهای کشور شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۳ حمزه(ع) نیز در دیدار و گفتگو با مردم روستای حسنلو، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در کنار مرزنشینان بوده و خواهد بود زیرا اگر امروز امنیت پایدار در مرزهای کشورمان حکم‌فرماست در سایه رشادت‌ها و همکاری‌های مرزنشینان و عشایر با رزمندگان‌ اسلام در مرزها است.

سردار آبروشن، افزود: امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان غیور است که تأمین‌کنندگان امنیت مرزهای جغرافیایی و حافظان مرزهای فرهنگی هستند. امروز به برکت تلاش نیروهای نظامی و مرزنشینان اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم نوار مرزی در میان یکی از امن‌ترین نقاط استان و کشور است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن