ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107287
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
معضلات عربستان سعودی بعد از خروج امارات از جنگ یمن

معضلات عربستان سعودی بعد از خروج امارات از جنگ یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک پایگاه خبری-تحلیلی مستقر در انگلیس در مقاله‌ای به بررسی معضلاتی پرداخته که انتظار می‌رود عربستان سعودی بعد از خروج امارات متحده عربی با آن مواجه شود.  پایگاه «میدل‌ایست‌مانیتور» می‌نویسد: «خروج امارات متحده عربی از ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک پایگاه خبری-تحلیلی مستقر در انگلیس در مقاله‌ای به بررسی معضلاتی پرداخته که انتظار می‌رود عربستان سعودی بعد از خروج امارات متحده عربی با آن مواجه شود. 

پایگاه «میدل‌ایست‌مانیتور» می‌نویسد: «خروج امارات متحده عربی از ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی در یمن، رویداد شگفت‌آوری نبود و مسئله‌ای بود که در گذر زمان اتفاق می‌افتاد. قتل عام یمنی با محکومیت کشورها از چهار گوشه دنیا مواجه شد و به فاجعه‌ای در زمینه روابط عمومی برای امارات تبدیل شد.»

این رسانه نوشته است: «خروج امارات از ائتلاف، عربستان سعودی را به شدت آسیب‌پذیر خواهد کرد و مطمئناً بر تأمین منابع مالی جنگ اثر خواهد گذاشت. ائتلاف، همین حالا هم بعد از آنکه قطر در پی محاصره کشورهای همسایه خود از آن خارج شد از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه شده بود.»

در حال تکمیل… 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن