ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107426
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
مقاومت 9 ساعته یمنی‌ها عملیات ائتلاف سعودی را به شکست کشاند

مقاومت 9 ساعته یمنی‌ها عملیات ائتلاف سعودی را به شکست کشاند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،صبح امروز (یکشنبه) شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات وسیعی سعی داشتند از محور منطقه «جبل الدود» در منطقه جیزان عربستان وارد خاک یمن شوند که این عملیات شکست خورد. به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، یک منبع نظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،صبح امروز (یکشنبه) شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در عملیات وسیعی سعی داشتند از محور منطقه «جبل الدود» در منطقه جیزان عربستان وارد خاک یمن شوند که این عملیات شکست خورد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه المسیره، یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در یک مقاومت نه ساعته و درگیری سنگین، عملیات شبه نظامیان برای ورود به استان صعده در خاک یمن را ناکام گذاشتند و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

در این عملیات تعدادی از متجاوزین کشته و ماشین آلات جنگی آنها منهدم شد. یمنی‌ها همچنین یک خودروی حامل سلاح ضدهوایی را نیز با موشک ضد زره هدف قرار داده و منهدم کردند.

اندکی آن سوتر در منطقه «جبل قیس» نیز یگان ضد زرهی نیروهای یمنی یک کامیون حامل شبه نظامیان را هدف شلیک موشک قرار داد که تمامی عناصر داخل آن کشته و زخمی شدند.

طبق گزارش‌های خبری، نیروهای ارتش سعودی تمایلی برای حضور در مناطق مرزی ندارند و بسیاری پس از گذرادن مدتی در مناطق مرزی پا به فرار گذاشته و از این رو سعودی‌ها امنیت مرزهای خود را به شبه‌نظامیان یمنی و سودانی سپرده‌اند.

بنابر اعلام شبکه المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز شنبه (دیروز) نیز توانسته بودند یک فروند پهپاد جاسوسی را بر فراز کوههای «جحفان» در استان «الحرث» عربستان مشرف به مرزهای یمن، منهدم کنند.

 نیروهای ارتش یمن و انصارالله همچنین روز شنبه (دیروز) سه فروند موشک بالستیک را به سمت منطقه «ابواب الحدید» در حدفاصل بین عسیر (جنوب عربستان) و صعده (شمال یمن) شلیک کردند. (جزئیات بیشتر)

اما در مقابل نیز بر اثر گلوله‌باران توپخانه ائتلاف سعودی در منطقه «آل ثابت» در استان «صعده» در مرز با عربستان یک غیر نظامی کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. جنگنده‌های سعودی نیز چهار مرتبه شهرستان «سحار» را بمباران کردند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن