ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107436
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

ضربات دردناک‌تری به متجاوزان وارد خواهیم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: امیدواریم که امارات در اعلام خروج نیروهایش از یمن راست بگوید. به امارات توصیه می کنم که به خاطر منافع اقتصادی خود وعده اش درباره خروج نیروهایش را عملی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: امیدواریم که امارات در اعلام خروج نیروهایش از یمن راست بگوید. به امارات توصیه می کنم که به خاطر منافع اقتصادی خود وعده اش درباره خروج نیروهایش را عملی کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: عربستان باید بداند که مصلحت آن و مصلحت منطقه در صلح و ثبات است.

وی تاکید کرد: در صورتی که تجاوز ائتلاف سعودی ادامه یابد ما گزینه ای نداریم جز اینکه حملات را بیشتر کنیم. به هر اندازه که سعودی ها به یورش های خود بیافزاید ما از وارد کردن ضربات دردناکتر به آنها دریغ نخواهیم کرد. ما به رژیم سعودی درباره تاثیرات ضربات دردناک به آن و حامیان آن که در راس آنها آمریکا قرار دارد، هشدار می دهیم. سعودی ها باید از عملیات نهم رمضان عبرت بگیرند و بدانند که صلح به منفعت آنها و منطقه است.

الحوثی گفت: ادامه مشارکت امارات در جنگ و اشغال یمن برایش خطرناک است و باید مسئولیت آنرا بپذیرد.

وی به بهره برداری سیاسی عربستان از حج هم اشاره کرد و افزود: به هر اندازه که رژیم سعودی مقدسات را در مواضع و محاسبات خود مورد توجه قرار دهد به اندازه ثابت کرده است که شایسته اداره آن نیست.

رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه بیان کرد: آنچه در عدن رخ داد ماهیت طرح های تجزیه طلبانه خارجی در کشورها با عناوین مذهبی را عیان ساخت. منفعت یمنی ها در برادری، همکاری، صلح و ثبات است.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: دشمن روز به روز در سرخوردگی و فروپاشی بیشتری به سر می برد. سعودی ها بیشتر و بیشتر در جنگ فرو می روند.

وی بر حل مشکلات در یمن از طریق همکاری تاکید کرد و به تمایل دشمن برای تفرقه و کشمکش و بحرانها  اشاره کرد.

رهبر جنش انصارالله یمن گفت: امت اسلامی تا زمانی که از حیث فرهنگی و فکری مستقل نشود نمی تواند به استقلال سیاسی دست یابد.

منبع: مهر

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن