ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107441
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
خاطرات شنیدنی شهید مدافع حرم فاطمیون از همرزم شهیدش +فیلم

خاطرات شنیدنی شهید مدافع حرم فاطمیون از همرزم شهیدش +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از خاطرات دلنشین و شنیدنی شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «حامد بافنده» از همرزم شهیدش «محمدحسین مومنی» طلبه مخلص پاکستانی تبار که چندی پیش در شهر قم به خاک سپرده شد در شبکه‌های […]

خاطرات شنیدنی شهید مدافع حرم فاطمیون از همرزم شهیدش محمدحسین مومنی +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی از خاطرات دلنشین و شنیدنی شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «حامد بافنده» از همرزم شهیدش «محمدحسین مومنی» طلبه مخلص پاکستانی تبار که چندی پیش در شهر قم به خاک سپرده شد در شبکه‌های اجتماعی در حال بازنشر است.

شهید مدافع حرم محمدحسین مومنی اهل شهر کراچی پاکستان بود، اما به عنوان یکی از نیرو‌های لشکر فاطمیون به سوریه رفت و در کنار رزمندگان افغانستانی جنگید. شهید محمدحسین مومنی از طلاب جامعه المصطفی بود که دو سال قبل، همراه تیپ زینبیون عازم سوریه شد و در فروردین سال ۹۶ به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

وی سال ۱۳۷۲ در خانواده‌ای مذهبی در پاکستان و در شب ولادت حضرت زهرا (س) به دنیا آمد. او دو ساله بود که به همراه خانواده به ایران نقل مکان کرد و تا هنگام اعزام به سوریه، در ایران ساکن بود. پیکر شهید مدافع حرم محمد حسین مومنی از مجاهدین تیپ فاطمیون که دو سال پیش در جبهه‌های سوریه مفقود شده بود، ۲۹ خردادماه در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن