ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107445
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
ریاست «المشاط» بر شورای عالی سیاسی یمن تمدید شد

ریاست «المشاط» بر شورای عالی سیاسی یمن تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‎الملل خبرگزاری فارس، ریاست «مهدی المشاط» بر شورای عالی سیاسی یمن برای سه دوره تمدید شد. اعضای شورای عالی سیاسی یمن روز یکشنبه با برگزاری نشستی در صنعاء ریاست المشاط را بر اساس لایحه پارلمان این کشور در سال 2016، تمدید کردند. اعضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‎الملل خبرگزاری فارس، ریاست «مهدی المشاط» بر شورای عالی سیاسی یمن برای سه دوره تمدید شد.

اعضای شورای عالی سیاسی یمن روز یکشنبه با برگزاری نشستی در صنعاء ریاست المشاط را بر اساس لایحه پارلمان این کشور در سال 2016، تمدید کردند.

اعضای شورای مزبور پس از انتخاب مجدد المشاط بر حمایت خود از وی برای انجام ماموریتش در همه زمینه‎ها تاکید کردند.

شورای عالی سیاسی یمن در نشست امروز خود دست‌آوردهای نظامی جدید این کشور در بحث موشکی را مورد بحث و بررسی قرار داد و تاکید کرد که این تحول نظامی برای حمایت از خاک یمن و حفظ حاکمیت و استقلال این کشور است.

شورای عالی سیاسی یمن همچنین از طرح روسی «مفهوم امنیت جمعی» در خلیج فارس استقبال کرد و گفت که این طرح نیاز به بررسی بیشتر دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسسیره، شورای عالی سیاسی یمن به ریاست المشاط تاکید کرد که از هر طرحی که به صلح در منطقه منجر شود، استقبال می‎کند.

مسکو طی سندی رسمی، «مفهوم امنیت جمعی در خلیج فارس» را به صورت رسمی به شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ارائه کرد و آمادگی خود برای همکاری در این زمینه را ابراز داشت(جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن