ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107480
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۴۸
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :

شعرخوانی شهید خوش‌صدای فاطمیون در سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت‌ زهرا(س) +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حامد بافنده یکی از مدافعان حرم ایرانی است که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه با رزمندگان فاطمیون عازم سوریه شد و بعد از مدتی در […]

شعرخوانی شهید خوش‌صدای فاطمیون در جشن سالروز ازدواج حضرت‌علی(ع) و حضرت‌زهرا(س) +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید حامد بافنده یکی از مدافعان حرم ایرانی است که چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همراه با رزمندگان فاطمیون عازم سوریه شد و بعد از مدتی در سوم اردیبهشت ماه سال ۹۶ توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

شهید بافنده با نام جهادی علیرضا امینی متولد ۱۳۶۶ و اصالتاً اهل مشهد اما ساکن شهر رفسنجان در استان کرمان بود. او یکی از مداحان اهل بیت(ع) بود که در مراسم یادبود همرزمان شهیدش هم مداحی می‌کرد. صدای گرم او که در مراسم‌های مختلف برای فاطمیون می‌خواند، یادش را در دل‌های رزمندگان مقاومت جاودانه کرد.

به تازگی ویدئویی منتشرنشده از شعرخوانی شهید حامد بافنده در جمع رزمندگان فاطمیون به مناسبت جشن سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اشتراک درآمده است که در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن