ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 107503
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
«سرمشق» در کمتر از سه ماه به چاپ ششم رسید

«سرمشق» در کمتر از سه ماه به چاپ ششم رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ کتاب «سرمشق» خاطرات کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی است که به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و اکنون پس از حدود سه ماه به چاپ سوم رسیده است. «سر مشق» خاطراتی است کوتاه و مستند از زندگی جهادی […]

«سرمشق» در کمتر سه ماه به چاپ ششم رسیدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ کتاب «سرمشق» خاطرات کوتاه از زندگی جهادی شهید مدافع حرم محسن حججی است که به همت انتشارات شهید کاظمی منتشر شده و اکنون پس از حدود سه ماه به چاپ سوم رسیده است.

«سر مشق» خاطراتی است کوتاه و مستند از زندگی جهادی شهید حججی برای جوانان ایرانی که بر اساس آنچه از سوی خانواده و دوستانش روایت شده است مهیا و منتشر شده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: بعد از آنکه محسن وارد سپاه شد، عصر‌ها به کتابفروشی می‌آمد و پولی را که از این کار به دست می‌آورد، برای اردو‌های جهادی کنار می‌گذاشت. رشته تحصیلی محسن برق ساختمان بود و کار برق‌کشی هم انجام می‌داد، پول دست مزدش را در قُلَّکی که برای این کار کنار گذاشته بود، جمع می‌کرد و هر دفعه که به اردوی جهادی می‌رفتیم، سه، چهار میلیونی که جمع کرده بود را خرج اردو می‌کرد.

چاپ ششم کتاب «سرمشق» که در ۴ فصل با عناوین خودسازی اخلاقی، خودسازی جسمی، خودسازی علمی، بینش و بصیرت سیاسی تألیف شده است که بر اساس همزمان با ایام سالروز اسارت شهید حججی توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن