ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107509
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد/ ریاض به دنبال پیروزی در جنگ‌های نظامی است/ این مسأله محقق نخواهد شد

ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد/ ریاض به دنبال پیروزی در جنگ‌های نظامی است/ این مسأله محقق نخواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که جنگ یمن باید پایان یابد، گفت که ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد. محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: پایان جنگ یمن، نقطه عطفی برای کشورهای منطقه خواهد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جماران؛ وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که جنگ یمن باید پایان یابد، گفت که ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: پایان جنگ یمن، نقطه عطفی برای کشورهای منطقه خواهد بود.

وی افزود: ما از همان ابتدا تأکید کردیم که مسأله یمن راه‌حل نظامی ندارد. اکنون باید جنگ یمن را متوقف کنند؛ جنگی که تمام راه‌حل‌های سیاسی برای پایان دادن به آن را رد کردند و معتقد بودند طی چند هفته کار را به نفع خود تمام می کنند.

ظریف در ادامه گفت: ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد اما ریاض به دنبال پیروزی در جنگ‌های نظامی است که این مسأله محقق نخواهد شد.

وزیر خارجه کشورمان گفت که برخی طرف‌های بین‌المللی، کاهش تنش در یمن را نقطه‌ای اساسی برای کاهش تنش در منطقه می‌دانند و این مسأله تأثیر مثبتی بر اوضاع منطقه خواهد گذاشت.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن