ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107529
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۴:۱۱
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اقدام آمریکا نشان‌دهنده تأثیر عمیق شما بر افکار عمومی این کشور است

اقدام آمریکا نشان‌دهنده تأثیر عمیق شما بر افکار عمومی این کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ صبح امروز سه‌شنبه 15 مردادماه، سردار قاسم سلیمانی، طبق روال برنامه هفتگی خود برای دیدار با محمدجواد ظریف؛ وزیر امور خارجه، با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه حاضر شد. سردار سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به دکتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ صبح امروز سه‌شنبه 15 مردادماه، سردار قاسم سلیمانی، طبق روال برنامه هفتگی خود برای دیدار با محمدجواد ظریف؛ وزیر امور خارجه، با لباس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل وزارت امور خارجه حاضر شد.

سردار سلیمانی در این دیدار ضمن خداقوت به دکتر ظریف، اقدام آمریکا در خصوص وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را جنون‌آمیز و‌ نشانه شکست قطعی کاخ سفید دانست.

وی در ادامه خطاب به وزیر امور خارجه افزود: این اقدام آمریکا ثابت کرد که جنابعالی به‌عنوان مسئول سیاست خارجی کشور، تاثیری عمیق بر افکار عمومی و به‌ویژه مردم آمریکا نسبت به جهالت رهبران این کشور دارید.

سردار سلیمانی دفاع از منافع ملی و صداقت در بیان را از خصوصیات ویژه آقای ظریف دانست و افزود: به شما تبریک می‌گویم که بدلیل انتساب به رهبر معظم، حکیم و فرزانه عالم اسلام و جهان، مورد غضب و دشمنی آمریکا قرار گرفته‌اید.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن