ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107544
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۲
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل برگزار می‌شود

مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل برگزار می‌شود

– اخبار استانها – سرهنگ معین الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مراسم اربعین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" فردا روز پنجشنبه در اردبیل برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این مراسم با […]

– اخبار استانها –

سرهنگ معین الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل از برگزاری مراسم اربعین شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مراسم اربعین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" فردا روز پنجشنبه در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود، افزود: مراسم چهلمین روز خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع حرم "علی آقایی" با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود.

تحویل لباس لحظه شهادت شهید مدافع حرم «علی آقایی» به خانواده در قاب تصویراردبیل| «علی آقایی‌ها» آماده دفاع از خاک وطن هستندتشییع پیکر شهید مدافع حرم "علی آقایی" در اردبیل به روایت تصویر

اسدی با اشاره به جزئیات این مراسم تصریح کرد: این مراسم از ساعت 15 تا 17 و مراسم برادران در مسجد حضرت امام حسین(ع) محله غریبان و مراسم خواهران نیز در مسجد ائمه در محله ائمه اردبیل برگزار می‌شود.

شهید مدافع حرم "علی آقایی" متولد سال 1366 در اردبیل و فارغ اتحصیل رشته مهندسی عمران بود که در 24 بهمن ماه 1394 برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)  و مردم مظلوم سوریه عازم سوریه شد و پس از رشادت‌های فراوان سرانجام در 7 اسفند ماه 1394 به دست نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام نیز تیرماه پس از شناسایی بعد از چهار سال به آغوش وطن بازگشت و طی مراسمی باشکوه در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن