ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107627
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت مستعفی یمن خواستار تحقیقات درباره فساد سازمان‌های امدادرسان سازمان ملل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبدالرقیب فتح، وزیر اداره محلی یمن وابسته به دولت مستعفی در پیامی به لیز گراندی، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه تاکید کرد: دولت (مستعفی) باید در جریان ابهامات، مسائل فساد، نتایج تحقیقات و اتخاذ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عبدالرقیب فتح، وزیر اداره محلی یمن وابسته به دولت مستعفی در پیامی به لیز گراندی، هماهنگ کننده سازمان ملل در امور بشردوستانه تاکید کرد: دولت (مستعفی) باید در جریان ابهامات، مسائل فساد، نتایج تحقیقات و اتخاذ اقدامات تنبیهی علیه کسانی که در پرونده‌های فساد و سوءاستفاده از پست خود دست داشتند، قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: دولت (مستعفی) هیچ گونه قصور یا سوءاستفاده از عملیات امدادرسانی از سوی هیچ یک از سازمان‌های انسانی را نمی‌پذیرد. سوءاستفاده از عملیات امدادرسانی و وضعیت انسانی یمن غیراخلاقی بوده و غیرقابل قبول است.

این مسؤول دولت مستعفی یمنی ادامه داد: افشای پرونده‌های فساد در بالاترین هرم امدادرسانی بین‌المللی بسیار تاسف‌بار بوده و مستلزم بازنگری در عملکرد سازمان‌های بین‌المللی در یمن است.

فتح گفت: دولت (مستعفی) یمن پیشنهادها و برنامه‌هایی برای سازمان‌های بین‌المللی جهت تضمین وصول کمک‌های امدادی به سراسر یمن ارائه کرده است.

وی از همه سازمان‌های امدادرسان خواست، اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار مسائل فساد اتخاذ کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن