ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107629
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۴
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت رزمنده فاطمیون، «سید ناظر حسین موسوی» در سوریه+فیلم

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. «سید ناظر حسین موسوی» ساکن محله مهاجرنشین گلشهر در شهر مشهد بود که هشتم مرداد ماه جاری، در حین […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، یکی از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. «سید ناظر حسین موسوی» ساکن محله مهاجرنشین گلشهر در شهر مشهد بود که هشتم مرداد ماه جاری، در حین پاکسازی مناطق آزاد شده، بر اثر انفجار مین در منطقه البوکمال سوریه به شهادت رسید.

جمعی از مسئولان نظامی منطقه، بنیاد شهید و فاطمیون عصر روز گذشته 15 مرداد ماه 98 با حضور در منزل شهید موسوی، خبر شهادت او را به خانواده اعلام کردند. آن‌ها ضمن عرض تبریک و تهنیت، از خداوند متعال برای خانواده شهید صبر و اجر جزیل مسئلت کردند.

انتشار نماهنگ شهدای تازه تفحص شده فاطمیون+فیلمتصاویر ماندگار از حضور فعال رزمندگان فاطمیون در سوریه

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید سید ناظر حسین موسوی همراه با رژه موتوری امروز؛ چهارشنبه، 16 مرداد ماه 98 از ساعت 18 در محله گلشهر، ابتدای بلوار شهید آوینی آغاز می‌شود و به سمت مسجد الزهرا(س) ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن