ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107664
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
وزارت اوقاف یمن: رژیم سعودی با فریضه حج برخورد سیاسی می‌کند

وزارت اوقاف یمن: رژیم سعودی با فریضه حج برخورد سیاسی می‌کند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، "فؤاد ناجی" معاون وزیر اوقاف و ارشاد دولت قانونی یمن امروز چهارشنبه گفت که متاسفانه رژیم سعودی فریضه حج را به عنوان برگه فشاری در تجاوز خود به یمن به […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، "فؤاد ناجی" معاون وزیر اوقاف و ارشاد دولت قانونی یمن امروز چهارشنبه گفت که متاسفانه رژیم سعودی فریضه حج را به عنوان برگه فشاری در تجاوز خود به یمن به کار می برد و تلاش می‌کند که این فریضه دینی را سیاسی کند.

وی افزود: نظام سعودی برای پنجمین سال متوالی به هیچ شهروند یمنی اجازه ادای مناسک حج را نمی دهد و این رژیم گذرنامه‌های صادر شده از صنعاء را نمی پذیرد و مبالغی رویایی بابت صدور روادید درخواست می کند و مانع بازگشایی فرودگاه صنعاء می شود.

هلاکت شماری از متجاوزان سودانی در عملیات ارتش یمنشکار 24 مزدور ارتش سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی

ناجی اظهار داشت که رژیم سعودی تمام گذرگاه زمینی و دریایی و هوایی را به روی یمنی ها بسته است و این نقض آشکار حق هر مسلمانی در ادای فریضه حج است.

معاون وزیر اوقاف دولت نجات ملی در یمن گفت که دولت سعودی مذاکره با وزارت اوقاف یمن درباره دور نگه داشتن فریضه حج از سیاست را رد کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن