ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107778
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۸
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

حضور تمامی گروه‌ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می‌شود/ عربستان در باتلاق یمن گرفتار شده است

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس گفت: امیدوارم همه احزاب با تمام توان وارد صحنه شوند. وی با بیان اینکه حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می شود، ادامه داد: در شرایط […]

امیدوارم همه در انتخابات آتی شرکت کنند/ عربستان در گرفتار باتلاق یمن شده استاسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس گفت: امیدوارم همه احزاب با تمام توان وارد صحنه شوند.

وی با بیان اینکه حضور تمامی گروه ها موجب پرشور برگزار شدن انتخابات می شود، ادامه داد: در شرایط فعلی مردم از اصلاح طلبان و از دولت فعلی به شدت ناراضی هستند و طبعا وقتی در فضای نارضایتی کسی وارد صحنه شود، موفق نمی شود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امیدوارم همه با هم در انتخابات آتی شرکت کرده و ملت عزیز ایران نیز انتخاب اصلح داشته باشند.

بادامچیان درباره حملات چند روز اخیر به مقرهای نیروهای حشدالشعبی عراق گفت: به طور طبیعی عراق به سمت کشور منسجم و قوی پیش می رود.

وی ادامه داد: حشدالشعبی نیروی ارزشمندی در عراق بوده و طبعا مخالف و موافق دارد و باید هوشمند بوده و با تدبیر با این مسائل برخورد کنند.

بادامچیان درباره خروج امارات از ائتلاف با سعودی ها در جریان حملات به یمن خاطر نشان کرد: عربستانی های گرفتار در باتلاق یمن به دنبال ارتباط و همکاری با ایران هستند.

وی اضافه کرد: اینها فکر می کردند که می توانند یمن را در هم بشکانند، اما همانطور که دیدید با مقاومت نیروی های مردمی انصارالله یمن مواجه و شکست های سختی را متحمل شدند.

بادامچیان ادامه داد: انصارالله یمن یکی از قدرتهای جبهه مقاومت در منطقه بوده و به سلاح های تهاجمی و پهپادهای پیشرفته دست یافته و ائتلاف سعودی ها و امارات توان مقابله با انصارالله یمن را ندارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن